Opisy produktów do sklepu internetowego

Co nas wyróżnia od innych

Wykonujemy opisy produktów

Opisy produktów do sklepu bhp

Opisy produktów do sklepu dla wegan i wegetarian

Opisy produktów do sklepu meblowego

Opisy produktów do sklepu ogrodniczego

Opisy produktów do sklepu rowerowego

Opisy produktów do sklepu sportowego

Opisy produktów do sklepu z artykułami gospodarstwa domoweg

Opisy produktów do sklepu z artykułami szkolnymi i biurowymi

Opisy produktów do sklepu z biżuterią

Opisy produktów do sklepu z elegancką odzieżą

Opisy produktów do sklepu z karmą dla zwierząt

Opisy produktów do sklepu z odzieżą damską

Opisy produktów do sklepu z odzieżą roboczą

Opisy produktów do sklepu z elegancką odzieżą

Opisy produktów do sklepu z pościelą

Spisz treści

Opisy produktów do sklepu internetowego

Sklep internetowy jest stosunkowo łatwo założyć, ale jak sprawić by dobrze prosperował? W natłoku konkurencji okazuje się, że dobry produkt niestety nie obroni się sam z siebie. Kampania reklamowa to nie wszystko. Przede wszystkim klient musi wiedzieć, że taki produkt istnieje..oraz, musi się dowiedzieć, że pilnie go potrzebuje. Właśnie tego produktu od Ciebie! Dobrze skonstruowany opis produktu w sklepie internetowym to nie tylko szansa na przekonanie klienta do niego. Dzięki możliwości zamieszczenia w nim fraz kluczowych, opisy produktów mają ogromny potencjał jeżeli chodzi o pozycjonowanie sklepu internetowego. Warto zadbać o dobry opis produktu i cieszyć się wkrótce z SEO profitów jakie za tym idą.

Opis produktu jest często pomijany w wielu sklepach internetowych, a to duży błąd. Ma on za zadanie poinformować potencjalnego klienta o najważniejszych cechach produktu, jak i zachęcić go do kupna. Opis produktu ma również pozytywny wpływ na pozycjonowanie sklepu, poprzez umieszczenie słów kluczowych. 

Robiąc zakupy w sklepie stacjonarnym mamy możliwość dokładnie obejrzeć produkt, przymierzyć lub zapytać ekspedientkę o jego cechy szczególne – co znacznie ułatwia podjęcie decyzji o zakupie. Tworząc opis produktu musimy pamiętać, że klient nie ma pojęcia, czym charakteryzuje się dany produkt – dlatego w opisie musimy podać wszystkie cechy charakterystyczne, które go wyróżniają. Dlaczego warto tworzyć opisy produktów?

  • Zachęca klienta do zakupu,
  • ma wpływ na pozycjonowanie sklepu internetowego, 
  • zmniejsza szansę na zwrot produktów, dzięki wartościowym informacjom.

Jak stworzyć opis produktu do sklepu internetowego?

Wielu właścicieli sklepów internetowych nadal nie zważa na to, jak ważne są opisy kategorii i opisy produktów. Często spotkać możemy produkt zawierający opis o długości 3 zdań, który nie posiada wartościowych informacji, ani słów kluczowych lub opis skopiowany ze strony producenta. Potencjalny klient trafiając na stronę bez szczegółowego opisu szybko z niej zrezygnuje i trafi na stronę, gdzie znajdzie informacje przekonujące go do zakupu. W innym przypadku sklep może w ogóle nie pojawiać się w wynikach wyszukiwania – dlatego tak ważne jest, by tworzyć unikalny, dobry jakościowo opis produktu. Jeśli nie posiadasz wystarczająco dużo czasu na tworzenie opisów – warto skorzystać z usług, jakie oferuje agencja copywriterska.

Nazwa produktu

W sklepie internetowym znaczenie ma nie tylko opis produktu lub opis kategorii, ale również sam tytuł, za pomocą którego klient w szybszy sposób znajdzie produkt, który go interesuje. Tytuł produktu powinien być prosty i zrozumiały dla klienta – unikajmy szczegółowych parametrów lub numeru identyfikacyjnego. Tego rodzaje dane warto umieścić niżej, w opisie. Tytuł ma wpływ także na pozycjonowanie sklepu.

Postaw na unikalne treści

Podczas tworzenia opisów czy to produktów, czy kategorii – najważniejsze są unikalne opisy. Pod żadnym pozorem nie kopiuj opisów ze stron producentów. Może to skutkować nałożeniem kary przez Google za duplicate content, przez co Twoja strona nie będzie indeksowana. Jeśli zależy Ci, aby Twoja strona znalazła się w pierwszych wynikach wyszukiwania, warto poświęcić czas na tworzenie unikalnych, wartościowych treści zachęcających klienta do zakupu. Zdajemy sobie sprawę, że nie każda firma zatrudnia copywritera odpowiedzialnego za tworzenie treści na stronę, dlatego usługę możesz zlecić w Kuźni Copywritingu.

Słowa kluczowe

W tworzeniu opisów produktów duże znaczenie mają frazy kluczowe, mające wpływ na pozycjonowanie sklepu internetowego. Warto zastanowić się, jakie frazy wpisują klienci w wyszukiwarce podczas poszukiwania produktów dostępnych w ofercie. Do analizy słów kluczowych pomocne będą narzędzia seo, które są dobrze znane każdemu copywriterowi seo. Ustalenie najważniejszych słów kluczowych to nie wszystko. Należy pamiętać, aby umieszczać je w tekście z umiarem. Treść wypełniona słowami kluczowymi nie będzie czytelna dla odbiorcy, a także może zostać źle odebrana przez boty indeksujące. Umieszczaj słowa kluczowe w zdaniach w sposób naturalny, dzięki czemu Twój opis będzie przyjazny zarówno dla użytkownika, jak i botów indeksujących.

Prosty język treści

W sklepie internetowym posiadamy klientów stałych, którzy doskonale znają specyfikację produktu, jednak należy pamiętać również o nowych klientach poszukujących danego produktu po raz pierwszy. Podczas tworzenia opisu należy używać języka prostego oraz podawać wartościowe cechy produktu, które przekonają potencjalnego klienta do zakupu. W zależności od branży, niektóre produkty wymagają umieszczenia specyfikacji technicznej, jednak należy przekazać je klientowi w sposób przejrzysty i zrozumiały w każdym wieku. Unikalne opisy do Twojego sklepu powinny być odpowiednio dopasowane do grupy docelowej oraz napisane w sposób zrozumiały dla każdego klienta.

Używaj CTA

Call to action – wezwanie do działania to jeden z ważniejszych czynników koniecznych do umieszczenia w sklepie internetowym. W opisie produktu pamiętajmy, aby przedstawić korzyści wynikające z zakupu produktu, jednak konieczne jest wezwanie do akcji w formie “kup teraz”, “zapraszamy do zakupu” czy “napisz do nas”. Dzięki temu zachęcimy klienta do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji lub przekonamy do zakupu produktów, jakie posiada w ofercie Twój sklep internetowy.

Zdjęcie w opisie - czy warto?

Odpowiedź na to pytanie jest prosta – absolutnie tak! Zdjęcie główne widoczne w sklepie internetowym zachęci klienta do kliknięcia w produkt, jednak w dalszym procesie odbiorca potrzebuje obejrzeć produkt z każdej strony. W sklepie stacjonarnym klient miałby możliwość dotknąć i dokładnie obejrzeć produkt, dlatego w sklepie internetowym powinniśmy to umożliwić na tyle, na ile to możliwe. Zdjęcia powinny być dobrej jakości, estetyczne, pokazujące fakturę produktu. Świetnym rozwiązaniem jest umieszczenia zdjęcia 360 °, dzięki czemu klient dokładnie obejrzy produkt z każdej strony. Warto również pamiętać o atrybutach alt – dzięki ich użyciu wyszukiwarka w prostszy sposób będzie mogła zrozumieć, co znajduje się na zdjęciu oraz szybciej powiąże obraz z produktem.

Sklep internetowy z odpowiednio zoptymalizowaną treścią oraz dobrej jakości zdjęciami pojawi się wyżej w wynikach wyszukiwania, przyciągnie większą liczbę użytkowników, dzięki czemu wzrośnie ruch na stronie. Zdajemy sobie sprawę, że tworzenie treści, a tym bardziej treści seo zajmuje sporo czasu, a przy tym wymagane są narzędzia np. do analizy słów kluczowych oraz lekkie pióro i umiejętność pisania, dlatego tworzenie treści możesz zlecić nam – agencji copywriterskiej.

Opisy produktów do sklepów internetowych- zamówienia

Częstą procedurą jest kopiowanie opisów produktów od producenta- wszak tworzenie własnych wydaje się stratą czasu. Nie jest to jednak dobre działanie. Algorytmy Google napotkawszy na jednakowy content na wielu stronach uwzględniają ten najlepiej zoptymalizowany. Reszty nie pokazują, bo po co podsuwać użytkownikom wyszukiwarki zduplikowaną treść? Tworzenie unikalnych opisów to przepis na większy ruch, a także wyróżnienie się spośród konkurencji bazującej na opisach ściąganych ze stron dystrybutorów lub producentów. Taki opis może zawierać nie tylko istotne informacje, ale i słowa kluczowe na których Wam zależy. Do tego umiejętne zarysowanie korzyści płynących z danego przedmiotu lub usługi i już macie idealne opisy produktów w sklepie internetowym. W Kuźni copywritingu zamówisz profesjonalnie przygotowane opisy dla sklepów internetowych. Będą zawierać niezbędne, naturalnie rozmieszczone frazy kluczowe, co ma ogromne znaczenie jeżeli chodzi o wyświetlenie strony w wynikach. Do tego napiszemy je tzw. językiem korzyści który ma ogromną moc jeżeli chodzi o przekonanie klienta do produktu. Stworzymy opisy produktów z rozmaitych branży.

Opisy produktów do e-sklepu na zamówienie

Sprawdź w naszym sklepie co możemy Ci zaoferować. Jeżeli nie znajdziesz w sklepie pakietu dla Twojej branży skontaktuj się z nami, zobaczymy co da się zrobić dla Twojej firmy. Dbamy o to, aby przygotowywane przez nas opisy kategorii strony internetowej, oraz opisy produktów były nie tylko zoptymalizowane pod SEO (czyli tworzone pod wyniki wyszukiwania), ale i miały wartość merytoryczną. Dlatego zajmujemy się opisami dla branż z których nasi copywriterzy posiadają wiedzę i w których czują się dobrze. Naszą pracę cechuje przystępny język oraz terminowy czas realizacji. Wykonujemy teksty na dowolną liczbę znaków, możemy również poprowadzić blog jak i zająć się innymi odnogami szerokiego pojęcia jakim jest content marketing.

W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu. Zapewniamy wysokiej klasy copywriting, unikalne treści tworzone zarówno dla użytkowników jak i z uwzględnieniem algorytmów indeksujących. Zamów u nas świetne teksty lub artykuły, a swój czas poświęć na inne działania związane z rozwijaniem Twojego biznesu!

Zapytaj o ofertę

Będziemy przetwarzać Twój adres e-mail w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje pytanie.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Paweł Kosmala Kuźnia E-Biznesu. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także ich przenoszenia. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności.



Od pondziełaku do piątku 8:00 – 15:00

ul. Jana Pawła II 19, 36-100 Kolbuszowa

Email biuro@kuzniaebiznesu.pl