Masz pytania? Zadzwoń!

Audyt e-commerce co zawiera?

Analiza SEO
sklepu internetowego

Analiza sklepu internetowego pozwala prześwietlić stronę od wewnątrz, by sprawdzić, czy jest ona odpowiednio dopasowana względem pozycjonowania strony internetowej. Pozwoli to na poznanie mocnych oraz słabych stron, dzięki czemu praca nad witryną będzie o wiele wydajniejsza.

Analiza kampanii
Google Ads

Analiza kampanii Google Ads pozwala sprawdzić, czy kampania reklam jest skuteczna oraz czy jest odpowiednio zoptymalizowana. Działania te pozwolą sprawdzić efekty skuteczności reklam w sieci, dzięki temu możliwe będzie podjęcie czynności poprawiających kampanię.

Analiza kampanii
w social media

Analiza kampanii w kanałach social media pozwala na podniesienie efektów działań reklamowych. Wykonanie analizy kampanii pozwala również sprawdzić do kogo oraz na jakich obszarach reklamy docierają, dzięki czemu będziemy mogli kierować reklamy do pozostałych odbiorców w social media.

Analiza obsługi
sklepu internetowego

Podczas analizy sklepu internetowego sprawdzone zostają wszystkie czynniki mające wpływ na pozycjonowanie strony. Przede wszystkim na warsztat brany jest kod strony, drzewo kategorii oraz opisy kategorii i produktów. Odpowiednio zoptymalizowane teksty na stronie mają duży wpływ na pozycję sklepu w wynikach wyszukiwania.

Analiz funkcjonalności
sklepu internetowego

Podczas analizy funkcjonalności sklepu internetowego sprawdzane są m.in. takie czynniki jak:
sposób zakupu produktu,
metoda płatności,
możliwość zakupu bez rejestracji w sklepie internetowym, kontakt z obsługą sklepu, możliwość porównania produktów, opinie innych klientów na temat danego produktu, obsługa koszyka, przebieg realizacji zamówienia.
Pozwoli to podnieść jakość sklepu internetowego, co pozytywnie wpłynie na ruch, a co za tym idzie - zysk.

Analiza konkurencji
sklepu internetowego

Analiza konkurencji danego sklepu internetowego pozwala na wdrożenie skutecznych działań, dzięki którym nasza witryna podniesie się wyżej w wynikach wyszukiwarki Google. Często nawet niewielka zmiana ma pozytywny wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania.

Zapytaj o ofertę audyty Twojego sklepu internetowego

Dane firmy

Paweł Kosmala Kuźnia e-biznesu
ul. Jana Pawła II 19
36-100 Kolbuszowa
NIP: 814-157-44-63

W social media

Założenie sklepu internetowego wiąże się z regularnie podejmowanymi działaniami mającymi wpływ na ruch w witrynie oraz na widoczność w wynikach wyszukiwania. Jeśli nie wiesz, jak zoptymalizować swój sklep internetowy – umów się na konsultację e-commerce, podczas której uzyskasz kilka cennych wskazówek mających wpływ na widoczność w pozycjach Google. 

O mnie

Nazywam się Paweł Kosmala posiadam ponad 13 letnie doświadczenie w branży internetowej, oraz ponad 20 letnie w programowaniu.

Czarodziej od e-handlu: SEO, Analityka, Strategie, Koordynacja zespołu. Nie znam zwrotu “nie da się”