Masz pytania? Zadzwoń!

Kluczem do sukcesu podczas prowadzenia sklepu internetowego jest między innymi jego regularna optymalizacja pod kątem seo. Jednak aby prawidłowo przeprowadzić optymalizację należy wyeliminować wszelkie błędy występujące na stronie negatywnie wpływające na pozycjonowanie oraz te, które utrudniają odbiorcom poruszanie się po sklepie lub utrudniają zakup produktów. Takie działanie to nic innego jak audyt seo sklepu internetowego. Jeśli samodzielnie prowadzisz sklep internetowy i uważasz, że generuje słaby ruch na stronie lub Twój sklep nie wyświetla się na frazy kluczowe, na których najbardziej Ci zależy lub Twoja strona jest na niższej pozycji w wynikach wyszukiwania niż konkurencja – koniecznie wykonaj audyt seo Twojego e – sklepu!

Zapytaj o ofertę na Audyt SEO Twojego sklepu internetowego

Dane firmy

Paweł Kosmala Kuźnia e-biznesu
ul. Jana Pawła II 19
36-100 Kolbuszowa
NIP: 814-157-44-63

W social media

Co ma na celu audyt seo?

Audyt seo Twojej strony internetowej pozwoli ją dokładnie sprawdzić pod kątem pozycjonowania, a w efekcie otrzymasz raport zawierający wszelkie uwagi, błędy oraz porady, po których wdrożeniu w życie Twoja strona będzie piąć się wyżej w wynikach wyszukiwania Google. Często nawet niewielkie błędy potrafią pozytywnie wpłynąć na konwersję, jednak konieczne jest wykrycie błędu, by dokonać poprawnej optymalizacji – tym właśnie jest audyt seo w sklepie internetowym.

Jest to działanie dedykowane zarówno dla nowo powstałych sklepów internetowych wchodzących na rynek, gdzie często pojawiają się błędy wynikające z braku czasu lub doświadczenia w prowadzeniu sklepów www. Audyt seo należy również przeprowadzić w e-sklepie istniejącym na rynku od dłuższego czasu. Jeśli Twoja strona blednie na tle konkurencji, chcesz sprawdzić, na jakie frazy kluczowe najczęściej jest wyświetlana lub po prostu czujesz, że potrzebujesz audytu – zapraszamy do kontaktu!

Kiedy warto przeprowadzić audyt seo sklepu internetowego?

Prowadzenie sklepu internetowego wymaga doświadczenia oraz wiedzy na temat działań z zakresu marketingu internetowego, takich jak np, pozycjonowanie oraz optymalizacja pod kątem seo. Jednak by skutecznie pozycjonować konieczne będzie wykrycie błędów, dzięki którym otrzymamy możliwość zwiększenia ruchu, a co za tym idzie – efektywność sprzedaży. Wykonanie audytu sklepu internetowego ma na celu:

  • sprawdzenie wszelkich elementów na stronie mających wpływ na pozycjonowanie (nawigacja po e-sklepie, jakość treści, w tym opisy kategorii i produktów, architektura strony, sprawność wyszukiwarki i koszyka, szybkość ładowania się podstrony, jakość tytułów, sprawność strony na urządzeniach mobilnych),
  • wykrycie słabych oraz mocnych punktów w sklepie internetowym,
  • gwarancja uzyskania porad na temat optymalizacji sklepu.

Wielu właścicieli sklepów internetowych z powodu braku czasu lub niewystarczającej wiedzy na temat pozycjonowania pomija wiele znaczących czynników mających wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwarki. Audyt seo pozwoli wyłapać błędy wymagające poprawy, dzięki temu zwiększy się skuteczność strony. Jeśli czujesz, że Twój sklep koniecznie potrzebuje audytu – zgłoś się do Nas!

Audyt seo krok po kroku

Każdy, kto posiada swój sklep internetowy wie, że aby sprzedaż była skuteczna, nie wystarczy założenie strony oraz dodanie produktów. Konieczne jest wiele czynników mających wpływ na pozycję w Google, na konwersję, a później – na sprzedaż. Szczegółowe wykonanie audytu sklepu internetowego pozwoli wykryć błędy konieczne do poprawy.

Analiza wyszukań sklepu na dane frazy kluczowe

Podczas audytu wykonamy analizę, na podstawie której w prosty sposób można określić, na jakie słowa kluczowe wpisywane w wyszukiwarce Google przez potencjalnych klientów najczęściej wyświetla się Twój sklep. Tego typu działanie pozwala dostosować ofertę dostępną w Twojej branży pod zapytania, jakie wykorzystują potencjalni klienci.

Kod strony

Na skuteczne pozycjonowanie ma wpływ wiele czynników, w tym także architektura oraz kod strony. Często nawet niewielki błąd występujący w budowie strony może mieć negatywne skutki w pozycjonowaniu. Audyt pozwoli wykryć błędy występujące w kodzie strony.

Określenie użytkownika i jego potrzeb

Na podstawie dogłębnego “prześwietlenia” e-sklepu określimy wiek oraz płeć użytkownika, rodzaj urządzeń, z których użytkownicy przeglądają Twoją stronę. Sprawdzimy również, jakie podstrony są najczęściej odwiedzane oraz jak wygląda ruch użytkowników po sklepie internetowym.

Czas ładowania sklepu internetowego

Czas ładowania e-sklepu jak i każdej podstrony ma ogromny wpływ na pozycjonowanie. Szybko ładująca się strona ma wpływ na komfort oraz zadowolenie użytkownika. Szybkość e-sklepu ma również znaczenie dla algorytmów Google, które również testują strony internetowe pod tym względem.

Sprawność strony na urządzeniach mobilnych

Poprawnie działający sklep internetowy powinien być odpowiednio zbudowany zarówno dla użytkowników korzystających z urządzeń stacjonarnych, jak i urządzeń mobilnych. W dobie smartfonów i tabletów każda strona internetowa powinna być odpowiednio zbudowana zarówno pod urządzenia mobilne, jak i urządzenia stacjonarne.

Content marketing, a sklep internetowy

  • Content marketing, a sklep internetowy

Treści na stronie mają ogromny wpływ na pozycje w wyszukiwarce Google. Audyt seo pozwoli określić, czy jakość treści ( np. opisy kategorii i produktów) są odpowiednie lub wskaże, gdzie jeszcze moglibyśmy je umieścić, by miały pozytywny wpływ na optymalizację sklepu www. Sprawdzimy również linkowanie wewnętrzne – czy linki występujące na danej podstronie kierują do produktu związanego z daną podstroną. To również ważny czynnik mający wpływ na pozycjonowanie sklepu www.

Ostrzeżenia od Google

Audyt seo sprawdzi również Twój sklep internetowy pod względem ostrzeżeń i błędów od Google. Wykrycie ich pozwoli uniknąć przykrych konsekwencji oraz pozwoli wdrożyć wszelkie działania mające wpływ na skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego.

Audyt seo sklepów internetowych na zamówienie

Przedstawione powyżej czynniki należą do jednych z wielu, mających szczególny wpływ na pozycję sklepu w wynikach wyszukiwarki Google. Wykrycie oraz naprawa występujących błędów na stronie pozwoli na skuteczne pozycjonowanie, co pozytywnie wpłynie na konwersję, sprzedaż produktów, a co za tym idzie – zysk! Audyt seo sklepu internetowego dedykowany jest dla stron nowo powstałych, by możliwe było wykrycie często pojawiających się błędów wynikających z braku czasu lub doświadczenia w prowadzeniu sklepu www. Wykrycie błędów polecane jest również dla sklepów z kilkuletnim stażem, gdzie niekoniecznie wszystkie aktualizacje były regularnie wprowadzane w życie e-sklepu. Algorytmy Google ulegają częstym zmianom, dlatego konieczna jest regularna optymalizacja pod kątem seo. W kuźni e-biznesu wykonamy audyt seo Twojego sklepu internetowego lub strony internetowej na zamówienie. Specjalizujemy się w branży seo, posiadamy wieloletnie doświadczenie z zakresu marketingu internetowego. Wiemy, jak algorytmy Google ulegają ciągłym zmianom, dlatego regularnie uczęszczamy na liczne szkolenia oraz konferencje, w celu podniesienia własnych kwalifikacji, by pełnione przez nas usługi były na najwyższym poziomie. Jeśli potrzebujesz audytu seo Twojego sklepu internetowego lub strony internetowej -zapraszamy do kontaktu!