Audyt SEO – sklepów i stron internetowych

Informacje o usłudze

Nazwa usługi: Audyt SEO – sklepów i stron internetowych
Czas realizacji: od 14 dni
Cena brutto: od 1,845.00 PLN
Cena netto: od 1,500.00 PLN
Stawka VAT: 23%
Usługa:: SEO

Masz pytania odnośnie naszych usług lub zainteresowanie złożeniem zamówienia?

Nie wahaj się i skontaktuj z nami poprzez wiadomość.

Odpowiadamy na wszystkie zapytania w godzinach od 9:00 do 10:00, od poniedziałku do piątku.


Zwiększ potencjał strony internetowej – wykonaj audyt seo

Czym jest audyt seo? To kompleksowe ‘prześwietlenie’ strony internetowej mające na celu wykrycie błędów negatywnie wpływających na proces pozycjonowania. Zarówno kilkuletnie, jak i często całkiem nowe strony internetowe wymagają optymalizacji lub poprawy, jednak proces ten będzie o wiele skuteczniejszy, gdy będzie wiadomo, nad jakimi aspektami strony warto popracować.

Audyt strony internetowej – co otrzymasz?

Wykorzystanie specjalnych narzędzi seo oraz wiedza i doświadczenie pozwalają wykonać szczegółową analizę witryny pod kątem występujących problemów, które utrudniają skuteczne pozycjonowanie strony internetowej. 

  • Indeksacja strony, 
  • linkowanie wewnętrzne,
  • meta tagi, 
  • jakość oraz struktura treści,
  • szybkość ładowania strony, 
  • duplikacja treści. 

To jedne z głównych błędów powodujących niską pozycję w wyszukiwarce Google na tle konkurencji. Zamawiając audyt seo otrzymasz szczegółowy raport z występującymi błędami oraz wskazówkami, co należy zmienić oraz poprawić, by proces optymalizacji pod kątem seo był skuteczny. Przekażę Ci rady indywidualnie dopasowane do Twojej branży oraz Twoich potrzeb. 

Chciałbyś zwiększyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google i docierać do szerokiego grona potencjalnych klientów? Nie wiesz jakie działania wprowadzić, by poprawić jakość strony i wzbić ją na pierwsze pozycje w Google? 

Audyt seo to pierwszy i zarazem najważniejszy krok do poprawy widoczności Twojej witryny, zwiększenia ruchu na stronie oraz konwersji. 

Czym jest i na czym polega audyt SEO sklepu internetowego?

Samo założenie sklepu internetowego i chęć sprzedaży wysokiej jakości produktów nie wystarczy. Pomijając wszelkie prawne aspekty związane z założeniem i prowadzeniem sprzedaży online należy wprowadzić szereg działań mających na celu zbudowanie rozpoznawalności marki i wzrost ruchu prowadzący do konwersji. Zanim rozpoczniesz działania związane z optymalizacją e-sklepu musisz wiedzieć jakie kroki wprowadzić, aby proces optymalizacji przynosił najwyższe efekty. Szczegółowa analiza witryny pod kątem widoczności pozwala na wyszukanie wszelkich błędów na stronie, których poprawa pozytywnie wpłynie zarówno na roboty Google, jak i na użytkowników odwiedzających Twój sklep www.

Co otrzymasz po wykonaniu audytu SEO?

Audyt SEO to niezbędny proces mający na celu wykrycie wszelkich błędów na stronie obniżających pozycje witryny w wynikach wyszukiwania Google. Po wykonaniu audytu klient otrzymuje szczegółowy raport z wytycznymi, co należy zmienić, by poprawić pozycję strony i dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów. Działania te sprawią, że sklep internetowy będzie przyjazny dla botów Google, ale i dla użytkowników.
Audyt SEO wykryje m.in. takie błędy jak:

  • Struktura kodu – nawet niewielki błąd w kodzie strony i jej budowie może mieć znaczący wpływ na pozycję w Google. Odpowiednia budowa witryny oraz prawidłowo skonfigurowany plik robots.txt zadba o bezpieczeństwo e-sklepu, a jednocześnie wpłynie na poprawę widoczności. 
  • Analiza treści – odpowiednio sformatowana treść bogata w słowa kluczowe (opisy kategorii i produktów) pozwala dać się znaleźć wyszukiwarkom. Audyt SEO podpowie, nad którymi podstronami warto popracować. 
  • Linkowanie wewnętrzne – linki wewnętrzne zamieszczone w treści prowadzące do powiązanych produktów to kolejny czynnik mający ogromny wpływ na proces pozycjonowania. To kolejny podpunkt, który zostanie zweryfikowany podczas audytu. 
  • Nawigacja po sklepie www – intuicyjne menu oraz zoptymalizowane pod kątem seo drzewo kategorii to czynniki ułatwiające potencjalnym klientom, ale także robotom Google poruszanie się po sklepie. 
  • Projekt koszyka i pole wyszukiwarki – klienci często szukają produktu wpisując nazwę w polu wyszukiwarki – musi znajdować się w widocznym miejscu. Ponadto średnio ⅔ procesów zakupowych kończy się niepowodzeniem ze względu na porzucony koszyk. Konieczność zakładania konta, wydłużony proces składania zamówienia czy brak wszystkich dostępnych form płatności. Audyt seo zweryfikuje Twój sklep również pod tym kątem.
  • Czas ładowania strony – czynniki wpływające na szybkość ładowania strony mają kluczowe znaczenie na decyzje użytkowników, dlatego audyt SEO prześwietli każdy z nich. 
  • Strona w wersji mobilnej – spora liczba użytkowników korzysta ze smartfonów, dlatego audyt SEO sprawdzi poprawność e-sklepu również pod tym kątem. 

Wysokiej jakości sklep internetowy to taki, który jest prosty i intuicyjny dla użytkownika. Poprawa działań on-page i off-page sprawią, że witryna będzie o wiele prostsza dla użytkowników, a jednocześnie znajdzie się na jednych z pierwszych miejsc w Google. 

Dlaczego powinieneś skorzystać z pomocy specjalisty?

Lata doświadczeń, wiedza, umiejętność korzystania ze specjalistycznych narzędzi oraz świadomość tego, jak działają roboty wyszukiwarki Google pozwala na sporządzenie dokładnej analizy, po której możliwe będzie wdrożenie wszelkich zmian w sklepie www. Ponadto jest to proces wymagający czasu, warto więc zdecydować się na doświadczenie osoby z branży i wdrożyć działania mające długotrwały efekt.