Audyt SEO – sklepów i stron internetowych

Audyt SEO – sklepów i stron internetowych

  • Miesięczny okres wypowiedzenia
  • Stawiamy na jakość obsługi, a nie ilość firm
  • Działamy od 2008 roku
  • Transparentne warunki współpracy
  • Zespół z wieloletnim doświadczeniem

Wyślij zapytanie, a przygotujemy ofertę indywidualną dla Ciebie

Wypełnij formularz, a ja skontakuję się z Tobą i przedstawię Ci plan działania

Będziemy przetwarzać Twój adres e-mail w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje pytanie. Administratorem Twoich danych osobowych jest Paweł Kosmala Kuźnia E-Biznesu. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także ich przenoszenia. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Zwiększ potencjał strony internetowej – wykonaj audyt seo

Czym jest audyt seo? To kompleksowe ‘prześwietlenie’ strony internetowej mające na celu wykrycie błędów negatywnie wpływających na proces pozycjonowania. Zarówno kilkuletnie, jak i często całkiem nowe strony internetowe wymagają optymalizacji lub poprawy, jednak proces ten będzie o wiele skuteczniejszy, gdy będzie wiadomo, nad jakimi aspektami strony warto popracować.

Audyt strony internetowej – co otrzymasz?

Wykorzystanie specjalnych narzędzi seo oraz wiedza i doświadczenie pozwalają wykonać szczegółową analizę witryny pod kątem występujących problemów, które utrudniają skuteczne pozycjonowanie strony internetowej. 

To jedne z głównych błędów powodujących niską pozycję w wyszukiwarce Google na tle konkurencji. Zamawiając audyt seo otrzymasz szczegółowy raport z występującymi błędami oraz wskazówkami, co należy zmienić oraz poprawić, by proces optymalizacji pod kątem seo był skuteczny. Przekażę Ci rady indywidualnie dopasowane do Twojej branży oraz Twoich potrzeb. 

Chciałbyś zwiększyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google i docierać do szerokiego grona potencjalnych klientów? Nie wiesz jakie działania wprowadzić, by poprawić jakość strony i wzbić ją na pierwsze pozycje w Google? 

Audyt seo to pierwszy i zarazem najważniejszy krok do poprawy widoczności Twojej witryny, zwiększenia ruchu na stronie oraz konwersji. 

Czym jest i na czym polega audyt SEO sklepu internetowego?

Samo założenie sklepu internetowego i chęć sprzedaży wysokiej jakości produktów nie wystarczy. Pomijając wszelkie prawne aspekty związane z założeniem i prowadzeniem sprzedaży online należy wprowadzić szereg działań mających na celu zbudowanie rozpoznawalności marki i wzrost ruchu prowadzący do konwersji. Zanim rozpoczniesz działania związane z optymalizacją e-sklepu musisz wiedzieć jakie kroki wprowadzić, aby proces optymalizacji przynosił najwyższe efekty. Szczegółowa analiza witryny pod kątem widoczności pozwala na wyszukanie wszelkich błędów na stronie, których poprawa pozytywnie wpłynie zarówno na roboty Google, jak i na użytkowników odwiedzających Twój sklep www.

Co otrzymasz po wykonaniu audytu SEO?

Audyt SEO to niezbędny proces mający na celu wykrycie wszelkich błędów na stronie obniżających pozycje witryny w wynikach wyszukiwania Google. Po wykonaniu audytu klient otrzymuje szczegółowy raport z wytycznymi, co należy zmienić, by poprawić pozycję strony i dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów. Działania te sprawią, że sklep internetowy będzie przyjazny dla botów Google, ale i dla użytkowników.
Audyt SEO wykryje m.in. takie błędy jak:

Wysokiej jakości sklep internetowy to taki, który jest prosty i intuicyjny dla użytkownika. Poprawa działań on-page i off-page sprawią, że witryna będzie o wiele prostsza dla użytkowników, a jednocześnie znajdzie się na jednych z pierwszych miejsc w Google. 

Dlaczego powinieneś skorzystać z pomocy specjalisty?

Lata doświadczeń, wiedza, umiejętność korzystania ze specjalistycznych narzędzi oraz świadomość tego, jak działają roboty wyszukiwarki Google pozwala na sporządzenie dokładnej analizy, po której możliwe będzie wdrożenie wszelkich zmian w sklepie www. Ponadto jest to proces wymagający czasu, warto więc zdecydować się na doświadczenie osoby z branży i wdrożyć działania mające długotrwały efekt.