Blog

Operatory wyszukiwania Google

Google to jedna z najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych, która zapewnia szybkie i skuteczne wyszukiwanie informacji. Aby ułatwić jeszcze bardziej korzystanie z jej usług, Google udostępnia wiele operatorów wyszukiwania, które pozwalają ograniczyć wyniki wyszukiwania lub wyświetlić konkretne informacje. Oto opis kilku najpopularniejszych operatorów Google: OR Operator OR oznacza „albo… albo…”. Możesz użyć tego operatora, aby określić dwie […]

Czytaj dalej

Skąd czerpać inspiracje? Tworzenie treści na stronę

Treść w branży e-commerce i ogólnie w świecie internetowym ma ogromne znaczenie, ale być może to już wiesz. Chcesz prowadzić bloga firmowego, wykafelkować swoją stronę internetową zacną treścią i skorzystać benefitów które mogą iść pod rękę razem z zacną treścią. Mowa między innymi o zwiększeniu widoczności która jest na wagę złota. Łatwiej wszak nawiązać kontakt z […]

Czytaj dalej

Dobry content – 3 proste sposoby jak ulepszyć swój tekst

W szaleństwie klawiatury tekst spłodziłeś, a teraz oglądasz go z każdej strony i zastanawiasz się jakby tu go ulepszyć? Poznaj 3 proste wskazówki które pozwolą Ci ulepszyć stworzony tekst. Przydadzą się nie tylko copywriterom, ale i dziennikarzom oraz wszelkim innym osobom tworzącym treści. # 1 – Zostaw tekst i zajmij się czymś innym Czyżby tutaj brew Ci […]

Czytaj dalej

Jak promować sklep internetowy na Facebooku

Wymyśliłeś, albo wprowadzasz do swojej oferty nowy produkt. Wiesz, że drzemie w nim potencjał. Co zrobić aby zainteresować nim również Twoich odbiorców. Facebook się przyda tylko co konkretnie zrobić aby produkt wypromować na Facebooku z polotem i skutecznie? Copywriting produktowy może się przydać, ale to nie wszystko. Jak wypromować produkt lub usługę na Facebooku – strategia Niecierpliwisz się i […]

Czytaj dalej

Jak zdobyć followersów na Instagramie

Wizytówka Google? Jest. Fanpage firmy na fb? Jest. A może by tak instagram? Może to być genialne wsparcie dla e-sklepu. Instagram to miły dla oka portal społecznościowy który pochwalić się może zarówno ogromną liczbą użytkowników, jak i potencjałem reklamowym i promocyjnym. Odpowiednio prowadzone konto na instagramie przysłuży się Twojej firmie. Raz, że podniesie sprzedaż, dwa jest to […]

Czytaj dalej

SALESmanago – Marketing automation

Świat nigdy nie cechował się banalną konstrukcją. Obecnie w epoce wszechobecnego braku czasu można powiedzieć, że skomplikował się jeszcze bardziej. Branże ecommerce, jak i marketing internetowy nieustannie się zmieniają, rozwijają. Działając w tym biznesie trzeba mieć baczenie na to, że kto nie nadąża, ten zostaje w tyle. W internecie jest miejsce dla wszystkich, ale w obliczu potężnej, prężnie […]

Czytaj dalej

Ścieżka zakupowa w e-commerce – jak ją ułatwić?

Ścieżka zakupowa czyli droga jaką przechodzi Twój klient, od buszowania po labiryntach Twojego e-sklepu, do momentu sfinalizowania transakcji. Zadbaj, aby nie była wyboista, bo porzucony koszyk to nie jest to, co nakręci Twój biznes. Jak ułatwić ścieżkę zakupową aby klient nie zboczył z trasy i nie poszedł do konkurencji? Poznajcie kilka sposobów! Jak ułatwić ścieżkę […]

Czytaj dalej

Pomysł na skuteczny newsletter

Od wielu lat e-mail marketing to jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingu internetowego. Wysyłka newslettera to nie tylko popularna, ale i lubiana przez klientów forma skutecznej komunikacji z marką. Jeśli posiadasz odpowiednie narzędzie do wysyłki maili, masz zgromadzoną bazę odbiorców, to możesz w doskonały sposób to wykorzystać. Nie masz pomysłu na skuteczny newsletter? Ten artykuł […]

Czytaj dalej

Jak zostać specjalista Social Media, czyli 6 cech dobrego specjalisty

Specjalista do spraw mediów społecznościowych. Jeszcze kilkanaście lat temu nawet ptaszki nie śpiewały o takim zawodzie. Tymczasem branża ewoluowała, a wykwalifikowanego specjalistę social media warto mieć w zespole. Jakimi cechami powinna charakteryzować się osoba odpowiedzialna za media społecznościowe? Obeznany w platformach Social Media Jest tego trochę, a co więcej każde z nich ma inną charakterystykę. […]

Czytaj dalej