zakupy internetowe

Opisy produktów w sklepie internetowym – dlaczego są tak ważne?

Jak powinien wyglądać idealny opis produktu do sklepu internetowego? Gdyby świat był czarno biały, moglibyśmy przepis na opis produktu przedstawić następująco: skondensowane zalety produktu – opisuj konkretnie, szkicuj zalety ale nie lej wody. dostosowany do odbiorcy (buyer persona z grupy docelowej), słowa kluczowe, żeby opis przysłużył się SEO witryny No dobrze, przepis już mamy, ale…

SEO i pozycjonowanie – po co się w To bawić? 3 powody

Stało się, masz stronę. Majstersztyk i cacuszko, webmaster się napracował w pocie czoła, ale efekt jest. Twoja przejrzysta, piękna i funkcjonalna witryna internetowa – Twoje miejsce w internecie. Powód do dumy, który cieszy, ale i chciałoby się, żeby strona na siebie pracowała. Bywa, że debiutujący posiadacze stron internetowych odpuszczają SEO i pozycjonowanie myśląc, że strona…

Szkolenie SEO dla e-commerce

Szkolenie SEO dla e-commerce prowadzi Ewelina Podrez i Dawid Pietkiewicz Wszystkich marketingowców, przedsiębiorców oraz właścicieli małych lub dużych sklepów zapraszamy na warsztaty SEO dla e-commerce. Siedem bloków tematycznych, wypełnionych wartościową i cenną wiedzą, którą wykorzystać można w praktyce – poczynając od podstawowych aspektów jak dobór słów kluczowych, a kończąc na problemach optymalizacyjnych, które mają wpływ…