Kolbuszowa 2.0 – wkrótce 4 edycja!

W Kuźni praca wre!  Trzecia, październikowa edycja konferencji Kolbuszowa 2.0  spotkała się z fantastycznym odbiorem. Specjalnie na nią, do miasteczka nad Nilem zjechało blisko 140 osób z całej Polski! Szeroki zakres poruszanych przez prelegentów tematów sprawił, że każdy znalazł coś dla siebie, bez względu na poziom zaawansowania jeżeli chodzi o sprawy marketingu internetowego.  Pozytywny feedback od uczestników jest jak wiatr w żagle więc…. jedziemy z czwartą edycją! Tym razem w menu nieco lżejsza formuła spotkania, a właściwie powrót do korzeni. Pamiętacie może, że w swoich początkach Kolbuszowa 2.0 miała być luźnym spotkaniem przy piwku? Tak będzie tym razem. Kto jest chętny na pakiet najświeższej wiedzy z zakresu marketingu internetowego,  okraszonego luźną atmosferą przy napoju z pianką? 

Kolbuszowa 2.0 #4 – widzimy się już 28 lutego

Kolbuszowa 2.0 vol 4, odbędzie się 28 lutego w Kolbuszowej, w klimatycznym pubie La Zizanie w Galerii Nil. Uczestnicy konferencji będą mogli wysłuchać wystąpień prelegentów, związanych ze światem biznesu i marketingu internetowego, prawdziwych specjalistów w swoich dziedzinach.

Konferencja o marketingu internetowym – nasi prelegenci

Na konferencji wiedzą z zakresu marketingu internetowego i nie tylko uraczy Was pięcioro prelegentów. Będą to przedstawiciele takich firm jak Google Internetowe Rewolucje, DevaGroup, Onet.pl, Surfer SEO czy PowerLAB. Ciekawi z kim dokładnie będziecie się mogli spotkać? Zaczynamy 🙂

Damian Nowak z Google Internetowe Rewolucje

Tego pana być może znacie z debiutanckiej, pierwszej edycji Kolbuszowa 2.0 . Damian Nowak to lider projektu Google Internetowe Rewolucje. Wizytówkę w Google Moja Firma warto mieć, ,ale jak z niej korzystać aby przynosiła jak największe korzyści? I jak dzięki niej zwiększyć widoczność Twojej firmy w internecie? Przyjdźcie na konferencję, a dowiecie się o tym z najlepszego możliwego źródła. 

Łukasz Kołodziejczyk – Onet.pl

Znaczenia analityki nie sposób lekceważyć. Zamiast polegać na tym co się wydaje, lepiej rozłożyć ruch na czynniki pierwsze i wyśledzić co w trawie piszczy, aby zaplanować jak najbardziej skuteczne działania. Temat Traffic Analytics, czyli analizę ruchu przedstawi Łukasz Kołodziejczyk, umysł iście analityczny i specjalista SEO na co dzień pracujący w Onet.pl.

Łukasz Suchy- Devagroup

Ach to SEO! Jak się za nie zabrać i jak je robić, aby było naprawdę skuteczne? Wspierając się przykładami z własnego doświadczenia opowie o tym Łukasz Suchy , specjalista SEO z Devagroup.  Łukasz jest również autorem bloga seostation.pl. 

Maciej Chrzanowski – trener PowerLAB, właściciel start-upu TAMT

Trendy w biznesie, warto mieć w nich rozeznanie. W jaka stronę będą wskazywać kierunkowskazy rozwoju biznesu w najbliższych latach? O trendach  w rozwoju biznesu na lata 2019 -2020 opowie Maciej Chrzanowski, przedsiębiorca i naukowiec Politechniki Rzeszowskiej,  konsultant biznesowy. Znany również jako trener PowerLAB.

Michał Suski – Surfer SEO

Kto był na trzeciej edycji ten być może pamięta Michała. Michał co prawda wówczas nie występował, ale miał stoisko, gdzie prezentował możliwości narzędzia którego jest współtwórcą , a mianowicie mowa o innowacyjnym Surfer SEO. Michał Suski opowie o linkach, czyli niby prostej rzeczy która ma tak potężne znaczenie w skutecznym pozycjonowaniu.

Kolbuszowa 2.0 – dla kogo ?

Czy musisz mieć sklep internetowy aby odnaleźć się w tematyce konferencji? Ależ skąd! Z prelekcji poruszanych na konferencji czerpać mogą nie tylko właściciele i pracownicy e-sklepów. Skorzystają wszyscy zainteresowani tym, jak zwiększyć widoczność swojej firmy w internecie, złaknieni wiedzy jak obchodzić się z SEO, lub po prostu ciekawi tego co tam słychać dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu internetowego. Wiedza prosto od specjalistów, w kombinacji ze świetną atmosferą – czego chcieć więcej?

My będziemy, a Ty?

Bilety kupisz tutaj

Bądź na bieżąco! Link do wydarzenia na FB

 

Darmowa strona internetowa w Google Moja Firma – jak założyć

W obecnych czasach posiadanie firmowej strony internetowej zdaje się być obowiązkiem. Wiele osób nie wyobraża sobie, że jakaś firma może jej nie mieć. A jednak. Istnieje sporo firm które, owszem być może posiłkują się możliwościami jakie dają social media, z mniejszą lub większa werwą prowadzą funpage firmowy na Facebooku, jednak nie posiadają własnej witryny internetowej. Dlaczego? Część z nich utrzymuje, że nie ma czasu, inni tłumaczą, że nie mają do tego głowy, a jeszcze innych innych odstraszają potencjalne koszty.

Dlaczego warto mieć stronę internetową w Google Moja Firma

Stronę internetową mieć warto, nie odkryje tutaj Hameryki, ale taka prawda 😉  Aktualizowana strona jest ważnym źródłem informacji dla potencjalnych klientów. Można na niej zaprezentować oferowane usługi lub produkty. Posiadanie własnej witryny internetowej korzystnie wpływa na wizerunek firmy! Rola Wizytówek Google Moja Firma błyskawicznie rośnie w siłę i coraz więcej firm angażuje się w ich prowadzenie, nie każdy jednak wie, że dzięki Google Moja Firma można w szybki i łatwy sposób stworzyć stronę internetową. Darmową. Kreator strony jest bardzo intuicyjny w użyciu! Parę chwil i macie już swoje miejsce w internecie. Jak zacząć?