Unikalne treści i opisy na stronie internetowej – po co to wszystko?

Być może słyszałeś już o konieczności zapewnienia unikalnych treści na stronę lub sklep internetowy. Być może jeszcze nie słyszałeś. Możliwe jest też że słyszałeś ale machnąłeś ręką. Wszak unikalne treści wymagają dobrego obeznania z tworzeniem tekstów, ale i czasu. Po co bawić się w unikalne treści  skoro można np. skopiować opisy ze strony producenta? Dwa…

meetcommerce rzeszow

Byliśmy na MeetCommerce w Rzeszowie

Stwierdziliśmy, że dawno nas nigdzie nie było, więc postanowiliśmy znów wyruszyć po smakowitą wiedzę z zakresu e-commerce. Razem z kilkoma osobami z zaprzyjaźnionej firmy ePrezenty , wesołą gromadką wyruszyliśmy do pobliskiego Rzeszowa. Jak świat długi i szeroki Rzeszów z kebabów słynie 😉 . Branża marketingu online też ma się tam całkiem dobrze. Wzięliśmy udział w…

Marketing automation od SALESmanago

Świat nigdy nie cechował się banalną konstrukcją. Obecnie w epoce wszechobecnego braku czasu można powiedzieć, że skomplikował się jeszcze bardziej. Branże ecommerce, jak i marketing internetowy nieustannie się zmieniają, rozwijają. Działając w tym biznesie trzeba mieć baczenie na to, że kto nie nadąża, ten zostaje w tyle. W internecie jest miejsce dla wszystkich, ale w obliczu potężnej, prężnie działającej konkurencji łatwo o porażkę.

Trzeba działać, trzymać rękę na pulsie i być elastycznym. Przywiązanie do utartych schematów, może być nie tyle przepisem na klęskę co na mniejsze powodzenie prowadzonych działań.  W świecie e-commerce co rusz powstają nowe usprawnienia z których korzystanie może wynieść Twój biznes na nowy poziom. Za to Ty zyskasz czas i spokojną głowę. O czym mówię? O marketing automation.

Artur Pajkert : Mindhacked. Podświadomość zdobyta – recenzja ebooka

O potężnej roli podświadomości niby się wie, ale na codzień o niej nie pamięta. Tymczasem potencjał tkwi w niej ogromny- zarówno jeżeli chodzi o podświadomość którą dysponujesz Ty sam, jak i tą którą możesz… zhakować. Na czwartej edycji Kolbuszowa 2.0 Artur Pajkert z linuxpl.com , w swojej prelekcji zaprezentował jak można wpłynąć na podświadomość konsumenta,…