Jak wybrać słowa kluczowe w oparciu o dane? – czyli data-driven SEO w wersji light

Projektując stronę www, przygotowując wpis na bloga czy też pracując nad kampanią w social media – wybieramy słowa kluczowe (tzw. frazy), które mają pomóc w pozycjonowaniu i skuteczniejszym dotarciu do odbiorców. Jak w tym wszystkim może nam pomóc analiza danych? Na dobry początek Specjaliści od SEO słusznie radzą, żeby zacząć od przestudiowania swojej oferty –…

Narzędzia do pracy copywritera

Ogromne znaczenie treści w działaniach SEO jest wręcz niepodważalne. Wysokiej jakości, merytoryczne i odpowiednio zoptymalizowane teksty są nie tylko istotne, ale NIEZBĘDNE w efektywnie prowadzonych działaniach marketingu internetowego. Bez solidnego contentu ani rusz. Jak zatem tworzyć wpisy i jak sobie pomóc? Pamiętaj, nawet jeżeli masz pióro lekkie jak hel i ostre jak brzytwa, sama umiejętność…

Czy prowadzenie bloga firmowego ma wpływ na pozycjonowanie strony?

„Content is king” – pewnie nie raz słyszałeś/aś to stwierdzenie. Content marketing już od dłuższego czasu króluje w internecie, a Google jasno daje do zrozumienia, że wartościowe treści są pozytywnie odbierane przez boty wyszukiwarki. Treści na stronie wypełnione merytoryką, odpowiednio zoptymalizowane pod kątem seo mają ogromny wpływ na pozycję naszej strony w wynikach wyszukiwania. Bogaty…

Wypalająca pasja u przedsiębiorców – Magdalena Popek

Wypalenie zawodowe (choć tak naprawdę ono niekoniecznie jest związane z pracą, jego oryginalna nazwa powinna być tłumaczona na język polski jako „syndrom wypalenia” – burnout syndrome) to stan będący konsekwencją długotrwałej frustracji, złości i bezsilności wynikającej z intensywnego i obciążającego emocjonalnie kontaktu z drugim człowiekiem, najczęściej w relacji opiekuńczej, edukacyjnej czy terapeutycznej. Jednak czy tylko…