SEO copywriting – poradnik początkującego copywritera

Spis treści SEO copywriting poradnikFrazy kluczowe – skąd braćTekst SEO – co powinien zawierać?Frazy kluczoweNagłówkiUnikalna treśćPogrubieniaTworzymy tekst SEO – czego ma unikać, a czego się trzymać SEO copywriterUnikaj wymieniania dużej ilości słów kluczowych po przecinkuUnikaj zaczynania zdań od tego samego wyrażenia – najczęściej frazy kluczowejUnikaj strony biernejZdania wielokrotnie złożone stosuj z umiarem Język giętki sprawnie…

Jak zwiększyć widoczność małej firmy w internecie?

Spis treści Jak zwiększyć widoczność firmy w internecie?Social Media czyli Facebook i spółkaOptymalizacja strony internetowejWizytówka Google Moja FirmaZrób sobie bloga – zalety prowadzenia bloga firmowegoWidoczność firmy w internecie – od małego do giganta Masz swój biznes?.  Może nieduży, ale się kreci, raz lepiej raz gorzej. Wkładasz w to serce,  kilkaset kilo swojego czasu, obficie doprawiasz…

Linkowanie wewnętrzne – co warto wiedzieć

Spis treści Linkowanie wewnętrzne – poznaj tą stronę i jej strukturęLinkowanie – dla bota czy dla człowieka?Linkowanie wewnętrzne – zaletyLinkowanie wewnętrzne – zasadyO czym jeszcze warto pamiętać? Linkowanie wewnętrzne (z ang. internal linking) to bardzo ważny komponent układanki pt. “dobre, skuteczne SEO i optymalizacja”. Jak się więc za nie zabrać, tak aby miało to ręce,…

Content is king? Czy jednak bezkrólewie?

Gdy zaczynałam tango z szeroko pojętą branżą marketingu internetowego, szumny slogan „Content is king” był czymś czym często dostawałam po gałkach. Bez wątpienia slogan to zacny. Idealny wręcz do umieszczenia na kubeczku z kawą, piękną czcionką z artystycznym kleksem na końcu. Dobry content jawi się jako istny mocarz. Po pewnym czasie nurkowania w temacie, doszłam jednak do wniosku, że hasło to jest mocno okrojone, przez co dla wielu może być mylące.

Zaznaczę, że zdaję sobie sprawę iż w worku podpisanym „Content marketing” są kartofle różnego rodzaju. Natomiast jakem skryba, skupię się na tekstach. Na artykułach, wpisach, opisach do kategorii – czyli polach wypełnionych pisemnym contentem, unikalnym, z założenia wręcz królewskim, literacko smakowitym , ale jednak nie przynoszącym zamierzonego efektu. Dlaczego?

Jak stworzyć dobry content

Słowo pisane ma dla mnie większą wartość niż mówione. Potwierdzi to ten, kto wiódł ze mną zajmującą pogawędkę przez Messenger, a następnie przy spotkaniu twarzą w twarz zdruzgotał się, bo nijak nie szło. Z miłością zanurzę się w dobry tekst, wgryzę się w wartościowy content, sęk w tym, że aby to zrobić … muszę go znaleźć. A jak mam to zrobić skoro przepadł w czeluściach internetu niczym kolczyk w odpływie umywalki?

Wartościowy merytorycznie artykuł, czy nawet takowy opis kategorii jest miodzio. Natomiast aby ów content naprawdę przywdział koronę, mega tekst, wychuchane literki i wypielęgnowane zdania nie wystarczą. Optymalizacja treści nie brzmi romantycznie. Brzmi metalicznie i chropowato. Pomimo to ona może się okazać napojem energetycznym dla Twojego contentu.