Opisy kategorii – dlaczego są takie ważne i jak je tworzyć

Spis treści Opisy kategorie w sklepie internetowymOpisy kategorii w sklepie internetowym – po co?Co powinien zawierać opis kategorii?Opisy kategorii – co jeszcze warto wiedzieć Opisy kategorie w sklepie internetowym Zakładasz sklep internetowy.  Roboty masa, tworzysz kategorie, zapełniasz je produktami wysokiej klasy. Włożyłeś w to serce, lwią część zawartości swojego konta oraz nerwy 😉 .  Miło…

Byliśmy na semKRK #11 ! – relacja z konferencji

Spis treści semKRK – krakowskie spotkanie pasjonatów SEMPozycjonowanie aplikacjiAutomatyzacja i Video w Google AdsZaplecze SEO i pozycjonowanie linkówKonsultacje marketingoweSKAGI – co to jest?semKRK – co sądzą Kowale e biznesu? W piątek 22 lutego, kowale biznesu wraz z ekipami z zaprzyjaźnionych firm ePrezenty  i Nagrody.pl skrzyknęli się w raźna gromadkę i wyruszyli.Po nowinki świata SEM i po wiedzę sortu…

Jak odpowiadać na negatywne opinie w sieci?

Spis treści Negatywne opinie – Facebook, Google Moja Firma i spółkaJak odpowiadać na negatywne opinie o firmie1. Odpowiadaj jak najszybciej2. Ochłoń3. Wczuj się w rolę klienta i … podziękuj4. Bądź uprzejmy i nie wdawaj się w pyskówki5. Sprawdź pisownię i gramatykęJak odpowiadać na negatywne opinie w internecie – podsumowanie Firma bez negatywa, jest jak żołnierz…

Opisy do e-sklepu a blokada twórcza

Spis treści Opisy do e-sklepu – pokonujemy blokadęZmień otoczenieOddechPisz cokolwiekMapa myśliPoczytaj książkęSprawdź jak piszą to inniZajmij się czym innymZrób znaną czynność w inny sposóbPoznaj nowe słowaDbaj o siebie! Z pewnością ktoś czytając tytuł wątku parsknął śmiechem i musiał przecierać monitor. No bo jak to, klepanie opisów do kategorii, opisy do e-sklepu i blokada? I to jeszcze…