SEO copywriting – poradnik początkującego copywritera

Język giętki sprawnie przelewany na papier, słownictwo zasobne, do tego zgrabny styl, umiejętność życia z ortografią i gramatyką za pan brat. To właśnie czyni copywritera.  W ferworze przyjmowania nowych wyzwań , zapewne natrafi się zlecenie napisania tekstu pod SEO, czyli tzw. SEO copywriting który wpisuje się w content marketing.  Rozsiadłszy się na poduszce własnych doświadczeń przedstawiam to, co warto aby kiełkujący seo copywriter przyswoił, niczym witaminę D w słoneczny dzień. Co wtedy? Jak to ma wyglądać? I jak wybrnąć z niektórych problemów? SEO copywriting poradnik Jako, że nie wiem w jakim odcieniu zieleni jest mój czytelnik szukający wskazówek odnośnie tekstów SEO, zaczniemy od początku a potem damy susa dalej 🙂 SEO czyli Search Engine Optimization to działania mające wynieść daną witrynę na jak najwyższą pozycję w wyszukiwarce. Dzięki temu więcej osób odwiedzi…

Jak zwiększyć widoczność małej firmy w internecie?

Masz swój biznes?.  Może nieduży, ale się kreci, raz lepiej raz gorzej. Wkładasz w to serce,  kilkaset kilo swojego czasu, obficie doprawiasz nerwami oraz składkami ZUS. Postawiłeś nawet stronę i/lub sklep internetowy- i dobrze! Wszak to już nie te czasy kiedy wchodziło się do internetu. Obecnie człowiek w internecie żyje i pracuje, a tylko czasami z niego wyjdzie. Sęk w tym, że niby Twoja firma w internecie jest, ale jej nie widać. Wpadła jak kluczyki do studzienki i nawet echa nie ma. A przecież widoczność firmy w internecie to w obecnych czasach trampolina do powodzenia Twojej działalności! Nie ma śmiechu. Wszak to, że klienci spotykają Twoją firmę wklepując w wyszukiwarkę interesujące ich frazy, to możliwość zdobycia nowych klientów. Nowi klienci to często większy zysk. Z kolei większy zysk to okazja do rozwoju. Dzięki…