Adrian Gamoń – wywiad podczas konferencji Kolbuszowa 2.0 #5 (11 października 2019)

Spis treści

Jaka jest główna myśl płynąca z Twojej prelekcji?

Moją główną myślą i przekazem jest to, że warto wykorzystać LinkedIn w biznesie i to jest faktycznie super platforma do robienia biznesu dla ludzi z różnych branż.

Jak zatem wykorzystać potencjał platformy LinkedIn?

Na LinkedIn jest całkiem sporo osób, ponad 3 mln Polaków, to są osoby w różnym wieku, różnych specjalizacjach, zazwyczaj wyżej wykształcone. Tutaj to jest istotą na tle innych platform społecznościowych, Facebooka czy Instagrama, to jednak na LinkedIn budujemy swoją profesjonalną osobowość. Komunikujemy siebie, to co robimy, od strony profesjonalnej, zawodowej, naszej specjalizacji i to jest bardzo fajne. 

Na innych platformach bardziej pokazujemy nasz lifestyle, może też i zawodową stronę, a tutaj stricte na tym możemy się skupić, nikt nam za to nie wypomni, nie zwróci uwagi. Na to że skupiamy się na kwestiach merytorycznych, profesjonalnych i to jest super, to jest platforma dla profesjonalistów.

Informacje o autorze