Ewelina Podrez – wywiad podczas konferencji Kolbuszowa 2.0 #5 (11 października 2019)

Spis treści

Dlaczego CTR jest kluczowym narzędziem w branży internetowej?

Dlatego, że każdy z nas ma „jakieś” SEO. Jeżeli chcemy z niego wycisnąć rzeczywiście jak najwięcej, to musimy zadbać nie tylko o widoczność organiczną, ale również o to, żeby ludzie chcieli klikać w nasz wynik wyszukiwania. Czasami pozycja 1 może dać niższy CTR niż np. pozycja 2.

Podczas tworzenia reklam internetowych lepiej kierować się analityką czy designerskim podejściem?

Trzeba znaleźć złoty środek. Z jednej strony analiza jest ważna, ale na analizie rzeczy, które nie przynoszą nam korzyści nie pojedziemy dalej. Z drugiej strony ten design, to wszystko też jest ważne. Właśnie to wpływa na CTR, jaką ikonę wybierzemy, jakie emoji, jaki mikro format, jakie zdjęcie. Niestety analityczna praca tego nie zastąpi, czasami trzeba pokombinować i ten design jest ważny.

Informacje o autorze