Kolbuszowa 2.0 – wkrótce 4 edycja!

W Kuźni praca wre!  Trzecia, październikowa edycja konferencji Kolbuszowa 2.0  spotkała się z fantastycznym odbiorem. Specjalnie na nią, do miasteczka nad Nilem zjechało blisko 140 osób z całej Polski! Szeroki zakres poruszanych przez prelegentów tematów sprawił, że każdy znalazł coś dla siebie, bez względu na poziom zaawansowania jeżeli chodzi o sprawy marketingu internetowego.  Pozytywny feedback od uczestników jest jak wiatr w żagle więc…. jedziemy z czwartą edycją! Tym razem w menu nieco lżejsza formuła spotkania, a właściwie powrót do korzeni. Pamiętacie może, że w swoich początkach Kolbuszowa 2.0 miała być luźnym spotkaniem przy piwku? Tak będzie tym razem. Kto jest chętny na pakiet najświeższej wiedzy z zakresu marketingu internetowego,  okraszonego luźną atmosferą przy napoju z pianką? 

Kolbuszowa 2.0 #4 – widzimy się już 28 lutego

Kolbuszowa 2.0 vol 4, odbędzie się 28 lutego w Kolbuszowej, w klimatycznym pubie La Zizanie w Galerii Nil. Uczestnicy konferencji będą mogli wysłuchać wystąpień prelegentów, związanych ze światem biznesu i marketingu internetowego, prawdziwych specjalistów w swoich dziedzinach.

Konferencja o marketingu internetowym – nasi prelegenci

Na konferencji wiedzą z zakresu marketingu internetowego i nie tylko uraczy Was pięcioro prelegentów. Będą to przedstawiciele takich firm jak , DevaGroup, Onet.pl, Surfer SEO, IdeoForce  czy PowerLAB. Ciekawi z kim dokładnie będziecie się mogli spotkać? Zaczynamy 🙂

Łukasz Kołodziejczyk – Onet.pl

Znaczenia analityki nie sposób lekceważyć. Zamiast polegać na tym co się wydaje, lepiej rozłożyć ruch na czynniki pierwsze i wyśledzić co w trawie piszczy, aby zaplanować jak najbardziej skuteczne działania. Temat Traffic Analytics, czyli analizę ruchu przedstawi Łukasz Kołodziejczyk, umysł iście analityczny i specjalista SEO na co dzień pracujący w Onet.pl.

Paweł Szczyrek – Ideo Force

Paweł to Creative and Content Manager w firmie Ideo Force. Pomaga firmom w skutecznej komunikacji w świecie cyfrowym.  Zajmuje się m.in. tworzeniem chatbotów i wie o nich całkiem sporo, a co więcej – bardzo chętnie podzieli się swoją wiedzą. Jego  prelekcja będzie dotyczyć właśnie chatbotów i tego, czy są niezbędne w skomplikowanym świecie e-commerce.

Łukasz Suchy- Devagroup

Ach to SEO! Jak się za nie zabrać i jak je robić, aby było naprawdę skuteczne? Wspierając się przykładami z własnego doświadczenia opowie o tym Łukasz Suchy , specjalista SEO z Devagroup.  Łukasz jest również autorem bloga seostation.pl. 

Michał Suski – Surfer SEO

Kto był na trzeciej edycji ten być może pamięta Michała. Michał co prawda wówczas nie występował, ale miał stoisko, gdzie prezentował możliwości narzędzia którego jest współtwórcą , a mianowicie mowa o innowacyjnym Surfer SEO. Michał Suski opowie o linkach, czyli niby prostej rzeczy która ma tak potężne znaczenie w skutecznym pozycjonowaniu.

Kolbuszowa 2.0 – dla kogo ?

Czy musisz mieć sklep internetowy aby odnaleźć się w tematyce konferencji? Ależ skąd! Z prelekcji poruszanych na konferencji czerpać mogą nie tylko właściciele i pracownicy e-sklepów. Skorzystają wszyscy zainteresowani tym, jak zwiększyć konkurencyjność swojej firmy w internecie, złaknieni wiedzy jak obchodzić się z SEO, lub po prostu ciekawi tego co tam słychać dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu internetowego. Wiedza prosto od specjalistów, w kombinacji ze świetną atmosferą – czego chcieć więcej?

My będziemy, a Ty?

Bilety kupisz tutaj

Bądź na bieżąco! Link do wydarzenia na FB

 

Leave Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *