Konferencja Marketing Tu i Teraz – “Sprzedaż”

Spis treści

Przed nami kolejne niezwykłe wydarzenie! Już niedługo, bo w dniach 17-18.11.2020 odbędzie się druga edycja znanej konferencji Marketing Tu i Teraz. W tym roku jej hasło, jakim jest Sprzedaż jest kluczowe dla wszystkich firm. Jesteś ciekaw jak utrzymać swój biznes w czasie COVID-u? Interesują Cię sprawdzone i nowoczesne rozwiązania dostosowane do Twojej branży? Jeżeli choć na jedno pytanie odpowiedziałeś TAK, to ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!

Negocjacje i sprzedaż

Temat przewodni, na jaki tym razem postawił organizator konferencji balanGO.pl to niewątpliwie potrzebne wielu przedsiębiorcom zagadnienie. Prelegenci w swoich prezentacjach przedstawią świat sprzedaży, aby każdy przedsiębiorca mógł wykorzystać ich cenne wskazówki do zwiększenia obrotów w swojej firmie. Bez względu na to, czy działasz w e-commerce, czy telesprzedaży na tej konferencji dowiesz się jak skutecznie zwiększyć swoje zasięgi oraz poznasz tajniki sfinalizowania transakcji.

Co jeszcze czeka Cię na konferencji Marketing Tu i Teraz – “Sprzedaż”?

Podstawowym przekazem każdego prelegenta będzie uświadomienie uczestnika jak wygląda sprzedaż i na jakie etapy jest podzielona. Dzięki nim dowiesz się gdzie szukać błędów, a także jak je rozwiązywać. Każdą strategię będziesz mógł dostosować do swoich potrzeb i oczekiwań. Na co, w obecnych czasach kładą nacisk doświadczeni prelegenci? Na procesy i schematy sprzedażowe, takie jak:

  • rozmowa handlowa,
  • budowanie lejków sprzedażowych,
  • ustalenie grupy docelowej,
  • odpowiednie kanały komunikacyjne.

W ciągu dwóch dni konferencji poznasz sprawdzone i gotowe do wykorzystania techniki i rozwiązania dla Twojego biznesu. A to wszystko przygotują dla Ciebie wieloletni przedsiębiorcy i sprzedawcy!

Marketing Tu i Teraz – dla kogo?

Ta prestiżowa konferencja skierowana jest głównie do:

  • właścicieli firm z branży e-commerce,
  • sprzedawców i handlowców,
  • managerów,
  • kierowników/dyrektorów działów sprzedaży,
  • początkujących przedsiębiorców i negocjatorów,
  • copywriterów SEO i marketingowców.

Jeśli jesteś jednym z nich to nie może Cię zabraknąć!

Co możesz zyskać po konferencji?

Jeśli jeszcze zastanawiasz się, czy Marketing Tu i Teraz – “Sprzedaż” jest dla Ciebie to już teraz przekonaj się, co zyskasz podczas dwóch dni konferencji. Dzięki niej:

  • stworzysz i uszczelnisz lejki sprzedażowe,
  • sfinalizujesz z powodzeniem więcej transakcji i negocjacji,
  • dostosujesz kanały komunikacji do wybranej grupy docelowej,
  • poznasz prawne aspekty działań content marketingowych,
  • zdobędziesz więcej pewności siebie podczas rozmów sprzedażowych,
  • zwiększysz przychody w swojej firmie,
  • zwiększysz ilość czasu na rozwój dzięki wykorzystaniu automatyzacji.

Kuźnia e-biznesu na konferencji Marketing Tu i Teraz

Nasza agencja ma prawdziwy powód do dumy. Wśród prelegentów znajdzie się Paweł Kosmala. Opowie on o sprzedaży w sklepie internetowym, słowach kluczowych i szacowaniu ruchu. Dla tych, którzy lubią poszerzać swoją wiedzę mamy niespodziankę! Na kod „PAWEL50” otrzymacie równe 50% zniżki na wejściówkę. Szczegóły znajdziesz poniżej:

Kto wystąpi na konferencji Marketing Tu i Teraz – “Sprzedaż”?

Pełną listę przedstawiamy poniżej:

  • Michał Lidzbarski – Jak szybko stworzyć własny kurs online?
  • Jolanta Ambrożewicz – Jakimi kanałami docierać z ofertą do wymarzonych Klientów?
  • Piotr Kantorowski – Prawne aspekty online marketingu.
  • Magdalena Sadowska – Sprzedaż w lejkach marketingowych.
  • Andrzej Burzyński – Jak zdobywać klientów bez sprzedaży?
  • Ilona Przetacznik – KPPK w sprzedaży online – nowy klient, nowe zasady, nowe przepisy 2021 roku!
  • Marcin Pieleszek – Podcast – narzędzie wsparcia sprzedaży.
  • Paweł Kosmala – Sprzedaż w sklepie internetowym, a słowa kluczowe i szacowanie ruchu.
  • Paweł Mielczarek – Stymulacja sprzedaży na Allegro – ponadczasowe mechanizmy zwiększające zysk!
  • Adam Mrowiec – Zamień usługę na produkt i uwolnij swoją sprzedaż – czyli o tym jak automatyzacja procesu obsługi klienta może pomóc Ci w rozwoju firmy.
  • Anita Bednarczyk – Sprzedawaj obrazem – infografika produktowa w  e-commerce.
  • Łukasz Dominikowski – Jak zamienić subskrybentów w klientów?
  • Agnieszka Wnuk – Sprzedaż na Linkedin.
  • Justyna Wasinkiewicz – Content i marketing automations w służbie sprzedaży.
  • Artur Dłubak – Socjotechnika sprzedaży w sieci.
  • Anna Gąsiorowska – Kiedy zaczyna i kończy się sprzedaż? Czyli jak żyć, jeśli nie sprzedajesz na przedpłatę?
  • Piotr Król – Social Video – jak wykorzystać cyfrową transformacje w swojej firmie.
  • Patryk Jasiński – Wywal drzwi z zawiasami- jak skutecznie i energicznie rozpoczynać proces sprzedaży.

Marketing tu i teraz – konferencja, która pomaga

Zwieńczeniem konferencji będzie panel dyskusyjny, gdzie będziesz mieć okazję przedstawić swoją sytuację i uzyskać pomoc w rozwiązywaniu najczęściej popełnianych błędach. To swego rodzaju konsultacja biznesowa z ekspertami w jednym miejscu. I to w cenie jednej wejściówki na 2-dniową konferencję! Jak widzisz warto wziąć w niej udział, dodatkowo pomagając innym – aż 30% dochodów z konferencji zostanie przeznaczonych na akcję charytatywną, a jak wszyscy wiemy warto pomagać!

Informacje o autorze