W powietrzu czuć wiosnę, a to oznacza, że rozpoczynamy kolejny “tour po konferencjach”. 😆 Jak wiecie lub nie, lubimy być na czasie, dlatego chętnie jeździmy na spotkania biznesowe i konferencje, by dowiedzieć się, co nowego słychać w internetach. 

Dziś przychodzimy do Was z małym podsumowaniem piątkowego wyjazdu na semKRK #14! Wydarzenie organizowane przez DevaGroup jak zwykle przebiegło w miłej atmosferze sprzyjającej networkingowi –  była też pizza 🍕 i prosecco 🍸. Oczywiście nie zabrakło ciekawych prelekcji pełnych merytoryki. Na 14-stą edycję semKRK wybraliśmy się z firmą ePrezenty.pl oraz Nagrody.pl będącą jednym z partnerów wydarzenia.

Krótkie podsumowanie prelekcji - semKRK #14

Czy automatyzacja kampanii Google Ads może być skuteczna? - Anna Karczewska

Jako pierwsza na scenie wystąpiła Anna Karczewska z prelekcją “Specjalista Google Ads – a komu to potrzebne? || Automatyzacja kampanii Google Ads”. Coraz większa liczba społeczności obawia się, że stracimy pracę, w której zastąpią nas roboty. Czy roboty mogą zastąpić specjalistów od Google Ads czy SEO? 

Ania na przykładach przedstawiła, czy i kiedy warto wdrożyć inteligentne rozwiązania w działaniach Google Ads. Pojawiło się również pytanie od publiczności, czy sztuczna inteligencja może zastąpić specjalistów Google Ads. Jak pewnie wiecie, to nie kwestia czy, ale – kiedy? 💬

Wzrost przychodów poprzez skalowanie kampanii Google Ads - Albert Czajkowski

Następnym prelegentem na scenie był Albert Czajkowski. Opowiedział o skalowaniu kampanii Google Ads. Na konkretnym przykładzie Albert przedstawił, jakie działania warto wdrożyć, by zwiększyć przychody z kampanii. Dowiedzieliśmy się, jak przebiega proces skalowania i ile czasu potrzeba, by otrzymać satysfakcjonujące rezultaty. 

Google CSS - czym jest i kiedy warto zastosować? Paweł Rabinek

Trzecim prelegentem podczas semKRK #14 był Paweł Rabinek. Paweł przedstawił Google CSS. Opowiedział czym jest Google CSS, jak działa, jakie korzyści za sobą niesie. Na przykładzie kilku e-commerce Paweł przedstawił, jak sklepy internetowe mogą wykorzystywać program w reklamach produktowych, żeby przynosiły zyski. 

Skuteczne raportowanie - Monika Kołodziejczyk

Po krótkiej przerwie na kawę ☕ wystąpiła Monika Kołodziejczyk z prezentacją o raportowaniu w Google Data Studio. Monika przedstawiła kilka ciekawych “tipów”, które warto używać, żeby raporty były bardziej czytelne i zrozumiałe dla klienta. Ikonki, kolorowe wykresy i wiele innych – to sprawia, że raport jest prostszy w wykonaniu oraz bardziej przejrzysty dla odbiorcy. 

O czym zapominają specjaliści SEO? - Sebastian Heymann

Następnym prelegentem był Sebastian Heymann z prezentacją – “Obowiązkowe czynności SEO”. Sebastian przedstawił kilka działań, jakie powinni wykonywać SEOwcy, a których z jakichś powodów nie wykonują. Jednym z nich jest odpowiedni podział podkategorii względem konkretnej grupy docelowej. Sebastian przedstawił to na przykładzie obuwia damskiego. 

Czy zakładanie sklepu internetowego w Niemczech jest prostsze? - Kamil Demidowski

Jako przedostatni prelegent występował Kamil Demidowski. Kamil przedstawił aspekty zakładania sklepu internetowego w Niemczech. Jakie różnice występują między zakładaniem sklepu www w Polsce i Niemczech? Jakie formy płatności i dostawy są najczęściej wybierane w tamtym kraju, jak wygląda sprawa konkurencji na rynku Niemieckim? Oprócz spraw organizacyjnych zakładania firmy Kamil przedstawił skuteczne działania SEO. 

Dogłębne dane w optymalizacji SEO - Michał Suski

Ostatnim prelegentem na scenie podczas semKRK #14 był Michał Suski. Michał postanowił opowiedzieć o optymalizacji serwisu oraz o tym, jak głęboko sięgać, by nasze działania były skuteczne. Analiza konkurencji, prawidłowy dobór słów kluczowych, content marketing i wiele innych – to jedne z wielu działań mających wpływ na optymalizację strony internetowej.

Wszystkim prelegentom gratulujemy świetnych wystąpień i mamy nadzieję, że zobaczymy się na kolejnej edycji semKRK BIG już w czerwcu!