Szkolenie Google Data Studio w Rzeszowie

Jak już pewnie wiecie, a dla tych którzy nie wiedzą, jesteśmy wielkimi zwolennikami uczestnictwa w wielu szkoleniach i meetupach, bo przecież wiedzy nigdy za wiele. Dlatego już 20 września będziemy mieli przyjemność wraz Moniką Kołodziejczyk zorganizować w Rzeszowie szkolenie Google Data Studio. Monika – obecna do ponad 7 lat w branży marketingu internetowego jest ekspertką m.in. w dziedzinie analityki internetowej, performance marketingu, optymalizacji konwersji i strategii online. Od wielu lat prowadzi szkolenia, pisze artykuły eksperckie i dzieli się wiedzą podczas licznych wydarzeń branżowych i konferencji. Jest posiadaczką certyfikatu DIMAQ – Digital Marketing Qualification. Tym razem postanowiliśmy połączyć siły i sami podzielić się wiedzą na temat Google Data Studio. 

Kilka słów o szkoleniu

Podczas szkolenia dowiesz się jak przeprowadzić konfigurację i dodać niezbędne źródła danych, jak krok po kroku budować raporty, jak dopasować je do swoich potrzeb a także w jaki sposób skutecznie agregować te najważniejsze dane do analiz.

Nauczysz się jak skutecznie wykorzystywać Google Data Studio na co dzień aby analizować efektywność stron docelowych, poznać swoich użytkowników oraz w podstawowym zakresie analizować efekty kampanii w różnych kanałach.

Ponadto utworzymy razem raport, które pozwoli Ci na jeszcze skuteczniejsze badanie konwersji w witrynie. Poznasz także możliwości szerszego zastosowania tego narzędzia w praktyce.

Szkolenie przeznaczone dla

  • marketerów,
  • przedsiębiorców
  • pracowników e-commerce
  • osób prowadzących działalność w sieci
  • wszystkich zainteresowanych tematyką analityki internetowej i raportowania

Co zyskujesz biorąc udział w szkoleniu?

  • 6-godzinne zajęcia z doświadczonym trenerem z zakresu analityki webowej
  • Praktyczne rozwiązania i porady o tym jak skutecznie wykorzystać narzędzia analityczne w swoich działaniach 
  • Certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu 
  • W cenie biletu zapewniamy materiały szkoleniowe

Kilka słów o Monice Kołodziejczyk

Monika Kołodziejczyk – ekspert w dziedzinie analityki internetowej, performance marketingu, marketing automation, optymalizacji konwersji i tworzenia strategii digital, która pobudza rozwój biznesu i maksymalizuje zyski. Wysoce zmotywowana i nastawiona na osiąganie konkretnych rezultatów. Zrealizowała z sukcesami liczne projekty z zakresu działań online, tworzy rozwiązania biznesowe, analizy, rozwija strategię digital i buduje wizerunek marek.
Prowadzi szkolenia oraz występuje w charakterze prelegenta na wielu konferencjach branżowych. Od ponad 7 lat obecna w branży marketingu internetowego. Przez 4 lata związana z Grupą Onet, przez 2,5 roku na stanowisku Head of Digital Analytics Department w Semahead (Grupa Interia). Obecnie CEO agencji digital marketingu #ThinkDigital oraz ThinkDigital Academy.

Google Data Studio - czym jest?

Google Data Studio to świetne narzędzie, które służy przede wszystkim do szybkiego i skutecznego raportowania wyników i ich wizualizacji. Możemy wykorzystać je nie tylko do przedstawienia danych z Google Analytics, search console, czy Google Ads, ale także dzięki wbudowanym wtyczkom możemy dodawać dane do raportu z odnośników social media takich jak np. Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter i wiele innych. Raportowanie za pomocą tego narzędzia to góra złota dla sprawnych analityków. Podczas szkolenia w Rzeszowie nauczysz się jak skutecznie raportować działania i kampanie online. Jakie metryki wybrać aby poznać użytkowników strony, jak skonfigurować i krok po kroku zacząć używać aplikacji, a także na koniec razem sporządzimy raport, dzięki któremu w praktyczny sposób poznasz zastosowanie GDS.

Dla kogo jest Google Data Studio?

Google Data Studio to świetne narzędzie przygotowane głównie z myślą o analitykach, marketerach i przedsiębiorcach, a także dla osób, które prowadzą działalność w sieci, pracują w e – commerce i wszystkich osób, które interesują się tematyką analityki internetowej i raportowania. Poprzez poznanie wszystkich funkcji Data Studio zaawansowane tworzenie raportów i analityka będą szybsze i prostsze, a przede wszystkim bardziej czytelne nie tylko dla osoby tworzącej raporty, ale także klienta, do którego wysyłamy raport jego strony.

Główne zalety Google Data Studio

Jedną z chyba największych zalet Google Data Studio jest coś, co z pewnością spodoba się każdemu analitykowi, a mianowicie łączenie danych z różnych źródeł na jednym wykresie, jak na przykład Google Search Console, Google Ads i Google Analytics. Dzięki tej funkcji porównanie wyników jest o wiele bardziej czytelne, ponieważ od razu widać, na przykład jaka jest różnica kliknięć, gdzie była mniejsza, a gdzie większa. Do tej pory osoba tworząca raport musiała na osobnych wykresach zebrać dane np. z Google Analytics i osobno z Console przez co porównanie wyników było trudniejsze i zajmowało analitykowi więcej czasu. Google Data Studio daje nam także możliwość dodania danych z różnych narzędzi jak na przykład Google adwords, Google Ads, Facebook ads czy Search Console do Arkuszy Google. Natomiast ta opcja będzie dostępna po pobraniu dodatkowych wtyczek, które dodatkowo pozwalają automatycznie aktualizować dane w arkuszu Google. Jest to bardzo pomocne, ponieważ w ten sposób możemy łączyć dane z różnych narzędzi Google i social media, sumować je, a gotową tabelę dodać do GDS i w ten sposób stworzyć czytelne raporty.

Co zyskasz jako uczestnik szkolenia?

Biorąc udział w szkoleniu poznasz od podstaw aplikację Google Data Studio, w praktyczny sposób dowiesz się jak tworzyć czytelne raporty, jak wykorzystać narzędzia do analityki, poznasz wiele porad na temat skutecznej analityki i raportowania. W cenie szkolenia oczywiście masz zapewnione wszystkie materiały, które będą potrzebne w trakcie szkolenia, dodatkowo otrzymasz certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu ! Oprócz tego (uwaga) każdy z uczestników szkolenia GDS otrzyma darmowe szablony raportów gotowych do wykorzystania w Twoim biznesie!

Meetup w Rzeszowie GDS

Jeśli jesteś analitykiem, przedsiębiorcą, osobą, którą interesuje marketing online, prowadzisz firmy lub po prostu interesuje Cię analityka internetowa i chcesz w skuteczny sposób tworzyć raporty to 20 września, Rzeszów, MINDWORK w centrum starego miasta. Widzimy się ! Weź ze sobą dobry humor i laptopa, dobra atmosfera gwarantowana. Bilety rozchodzą się jak ciepłe bułeczki, dlatego nie zwlekaj! Do zobaczenia!