Szkolenie LinkedIn Pro prowadzi Adrian Gamoń – Kolbuszowa 10 października 2019

LinkedIn to największa na świecie sieć profesjonalnych kontaktów. Sztuka korzystania z niej polega na tym, aby pozwolić się odnaleźć właściwym osobom lub też samemu odnaleźć właściwe osoby, następnie zaś nawiązać z nimi owocne relacje.

Niezależnie od tego, czy szukasz nowych klientów, chcesz zbudować swoją osobową markę, wypromować firmę, czy też może znaleźć wymarzoną pracę, to zapraszam Cię do udziału w szkoleniu „LinkedIn Pro”

 

Podczas szkolenia poznasz i przećwiczysz m. in.:

  • jak zaplanować swoją obecność na tym serwisie w zależności od wybranych celów biznesowych?
  • jak zbudować mistrzowski profil osobowy?
  • jak tworzyć i dystrybuować treści (zarówno na profilu prywatnym, jak i firmowym)?
  • jak tworzyć wiadomości prosprzedażowe?
  • jak wyszukiwać nowe biznesowe kontakty?
  • jak budować relacje i pozyskiwać klientów (leady)?
  • jak prowadzić stronę firmową?

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • osób pracujących w działach sprzedaży i developmentu;
  • osób pracujących w działach marketingu;
  • osób pracujących w działach HR i EB;
  • właścicieli firm i przedsiębiorców;
  • osób chcących budować swoją osobistą ekspercką markę.

Dodatkowe korzyści:

  • sprawdzona i praktyczna wiedza poparta przykładami;
  • mała grupa i bezpośredni kontakt z prowadzącym – szkolenie w formie konwersatorium przeplatanego pogłębiającymi ćwiczeniami praktycznymi (ok 4-6 ćwiczeń);
  • prezentacja ze szkolenia i dodatkowe materiały pogłębiające poruszane zagadnienia;
  • możliwość zadawania pytań po szkoleniu;
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu;
  • bufet kawowy oraz lunch;

Program szkolenia:

  • jakie możliwości biznesowe daje LinkedIn?
  • jak zaplanować swoją obecność na LinkedIn?
  • jak mądrze dobrać cele działań i oszacować grupy docelowe?
  • jak stworzyć profesjonalny profil osobowy?
  • jak budować swoją markę personalną (personal branding)?
  • jak nawiązywać wartościowe relacje z innymi użytkownikami LinkedIn?
  • jak sprytnie posługiwać się wyszukiwarką?
  • jak tworzyć i dystrybuować angażujący content?
  • jak wykorzystać dodatkowe narzędzia usprawniające pracę na LinkedIn?
  • jak budować wizerunek firmy/marki za pomocą strony firmowej?
  • jak analizować statystyki i wyciągnąć z nich wartościowe wnioski?
  • jakie są różnice między kontem premium a zwykłym?

Opinie:

Opinie uczestników poprzedniej edycji w Krakowie można zobaczyć tutaj (kliknij).
Więcej rekomendacji uczestników można znaleźć na moim profilu na LinkedIn.

Czas i miejsce:

10.00-16.00 (w tym trzy przerwy: 2×15 minut i 45 minut)

Warsztaty odbędą się 10 października dzień przed konferencją. Wymaga minimalna liczba osób to 10. W przypadku mniejszej ilość osób organizator zastrzega sobie prawo do odwołania warsztatów.