biuro@kuzniaebiznesu.pl

Polacena książki

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Autor: Robert Cialdini, W kategoriach: Książki biznesowe,
Poszukując wiedzy wertujesz internetowe przestworza w poszukiwaniu idealnej książki do marketingu? Super! Mam cenną wskazówkę – nie ograniczaj się się jednak tylko do książek o tematyce stricte marketingowej. Sięgnij, dalej i głębiej – a Twój biznes, Twoja praca zyskają solidniejsze podstawy i pozwolą Ci przenieść się na wyższy poziom. Będziesz tworzyć skuteczniejsze oferty, a także […]

To jest marketing

Autor: Seth Godin, W kategoriach: Książki biznesowe, Książki o copywritingu,
Niespodzianka! Nie jest to książka o copywritingu. Niemniej uważamy, że każdy kto tworzy treści sprzedażowe powinien się z nią zaznajomić. Jak już wspomnieliśmy na początku, prawdziwy copywriter to nie tylko pisarz, ale i marketingowiec! Książka “To jest marketing” przedstawia nowe, nieco bardziej ludzkie spojrzenie na marketing. Godin objaśnia, że to co tworzymy powinno mieć wartość. […]

Techniki warsztatu legendarnego copywritera

Autor: Claude Hopkins, W kategoriach: Książki o copywritingu,
Poszukując wiedzy copywritersko-marketingowej być może natknąłeś się na takiego jegomościa jak Claude Hopkins. Może nawet jego książkę czytać zapragnąłeś, gdy wtem zdałeś sobie sprawę, że facet urodził się w 1866 i stwierdziłeś, że szkoda czasu bo pewnie wiedza się zdezaktualizowała? Nic bardziej mylnego! Tendencje jakie ujął w swojej książce C. Hopkins nie mają terminu przydatności […]

Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat

Autor: Richard Koch, W kategoriach: Książki biznesowe,
Vilfredo Pareto nie sformułował zasady 80/20, choć był świadom zjawiska „kluczowych nielicznych”. Od dawna wiemy, że do większości skutków, efektów i nagród prowadzi mała liczba przyczyn, działań i wysiłków. Gdyby regułę 80/20 ująć dosłownie, oznaczałaby, że 80% osiągnięć w pracy zapewniamy, poświęcając jej zaledwie 20% czasu, a mniej więcej cztery piąte naszych wysiłków okazuje się zasadniczo […]

Przemiana Feniksa

Autor: Brian Tracy, W kategoriach: Książki biznesowe, Książki o samorozwoju,
Jeśli czujesz się zagubiony, bez celu i brakuje Ci motywacji do zmian w swoim życiu, Przemiana Feniksa Briana Tracy’ego jest stworzona właśnie dla Ciebie! Autor, jeden z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych twórców publikacji i szkoleń motywacyjnych, pomoże Ci odnaleźć się w świecie, który coraz bardziej skomplikowany i trudni w odbiorze. Książka zawiera zestaw porad opartych na aktualnych […]

Pełna MOC możliwości

Autor: Jacek Walkiewicz, W kategoriach: Książki o samorozwoju,
Psycholog, mówca, trener i mentor, którym się zachwycił internet dziesięć lat temu ― Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi Pełna MOC naszych możliwości. Jego dwudziestominutowe wystąpienie wzbudza nie lada zainteresowanie do tej pory ― co minutę odtwarzane jest przez dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za […]

Sztuka wojny Sun Pin SunTzu, Sawyer D. Ralph

Autor: Sun Pin SunTzu, Sawyer D. Ralph , W kategoriach: Książki biznesowe, Książki o samorozwoju,
Sztuka wojny Sun Tzu to kanon literatury militarystycznej, liczący około 2500 lat. Ta pozycja, autorstwa Sawyera D. Ralpha, to odtworzenie i przekład klasycznych traktatów, które swoją ponadczasowością zachwycają wielu wspó,łczesnych badaczy. Książka zawiera rady zaró,wno dla koneseró,w jak i osó,b dopiero sięgających po Sztukę wojny. Dzięki publikacji można zanurzyć się w kulturze starożytnego Państwa Środka, czerpiąc […]

Biblia e-biznesu 3.0

Autor: , W kategoriach: Książki biznesowe, Książki o e-commerce,
Najlepsi specjaliści od prowadzenia biznesu w internecie pokazują, w jaki sposób osiągnąć sukces w przestrzeni cyfrowej – Biblia e-biznesu 3.0 to jedyna w swoim rodzaju okazja, by poznać ich tajemnice i odmienić losy swojej firmy w internecie. Informacje ogólne Dwie poprzednie wersje „Biblii e-biznesu” stały się bestsellerami, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca działający dziś […]

Biblia copywritingu

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz, W kategoriach: Książki o copywritingu,
Na początku było słowo. Rozróżniamy trzy tryby pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Każdy z nich posługuje się innym zestawem narzędzi. O ile dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może – a nawet powinien – opierać się na faktach, to copywriter musi mieć opanowany pisarski abecadło. Dariusz Puzyrkiewicz, z kilkunastoletnim doświadczeniem w copywritingu, zebrał wszystkie niezbędną wiedzę do opanowania tego trudnego fachu […]

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Autor: Artur Jabłoński, W kategoriach: Książki o copywritingu,
Książka „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting” to wyjątkowe połączenie teorii z praktyką – pisarz dowie się z niej jak tworzyć skuteczne i przekonujące teksty do działania. Przedstawione są tu też techniki tworzenia skutecznych reklam oraz informacje o tym, jak ludzie przyswajają teksty marketingowe i reklamowe. Autor przedstawia odpowiedzi na pytanie: […]

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy

Autor: Joanna Wrycza-Bekier, W kategoriach: Książki o copywritingu,
Prawdziwy pisarz to nie tylko autor beletrystyki. To każdy, kto, gdy siada do klawiatury, tworzy treści, mające na celu przekonanie i zaciekawienie innych. Copywriting & Webwriting ma za zadanie stworzyć teksty mocne, intrygujące, takie pod którymi można podpisać się własnym nazwiskiem. Jeżeli tak jak Ty, chcesz kształtować swoje umiejętności pisarskie, ta książka „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). […]

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce

Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz, W kategoriach: Książki o copywritingu, Książki o e-commerce,
Czy masz dość prób bezskutecznego sprzedawania swoich produktów? Czujesz, że wiedza o copywritingu i umiejętność pisania skutecznych treści reklamowych to klucz do Twojego sukcesu? Poznaj Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce, by wreszcie odkryć sekret pisania treści skutecznie zachęcających do zakupu. Ta książka jest przewodnikiem po świecie schematów używanych w skutecznym copywritingu. Zawiera ona m.in. informację […]