Digital Business i E-Commerce Management

Digital Business i E-Commerce Management

Autor: Dave Chaffey

Książka, „Digital Business i E-Commerce Management – Dave Chaffey” to światowy bestseller zawierający najaktualniejsze i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Autor, Dave Chaffey, przedstawia w niej podstawy akademickie połączone z praktyką zawodową, aby ułatwić czytelnikowi zrozumienie digital business i jego tajników. Książka dostarczy czytelnikowi informacji na temat strategii, marketingu cyfrowego, zarządzania i e-commerce oraz opisy różnych strategii, które mogą być realizowane w organizacji każdego typu.

Strategia, Realizacja, Praktyka

Publikacja zawiera opis strategii i wdrożenia nowoczesnych zasad e-biznesu, a także informacje na temat najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym: SEO, content marketing czy promocja w social media. Dodatkowo książka porusza temat tworzenia nowych treści na różnego rodzaju urządzenia mobilne i stacjonarne, a także będzie posiłkować czytelnika w rozwijaniu E-business i utrzymywaniu go na wysokim poziomie. Na stronach publikacji znajdują się także case studies i wywiady, które wyjaśniają, jak dzięki odpowiedniej strategii firmy uzyskały sukces.

Przeznaczenie Publikacji

Książka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy interesują się lub zajmują się biznesem cyfrowym – od studentów po menedżerów. „Digital Business i E-Commerce Management – Dave Chaffey” to idealna publikacja dla każdego, kto chce dowiedzieć się więcej o wpływie digital business i e-commerce na podejmowanie decyzji w firmie.

Inne ksiązki