E-handel to obecnie jedna z najważniejszych, a jednocześnie najbardziej złożonych dziedzin życia gospodarczego. E-commerce oferuje wiele korzyści i potencjału przyszłościowego, ale aby móc skutecznie konkurować, potrzebna jest solidna wiedza. Książka „E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse” okaże się nieocenioną pomocą zarówno dla osób, które planują wystartować z nowym interenetowym biznesem, jak i tych, którzy chcą poprawić wyniki sprzedażowe swojego sklepu online. Autorka publikacji, Justyna Skorupska, to specjalistka z wieloletnim doświadczeniem w sektorze e-commerce, B2B e-commerce oraz marketingu internetowego. Dzięki jej kompleksowej wiedzy teoretycznej i profesjonalnym doświadczeniom stworzyła pierwsze wprowadzenie na polskim rynku do tematyki marketingu online. Książka „E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse” szczegółowo opisuje podstawy sprzedaży online. Dowiesz się m.in. czym jest pozycjonowanie i jak ma na to wpływ optymalizacja Twojej witryny. Autorka wprowadza w nowe trendy w marketingu online, omawiając content marketing czy social media. Ponadto w publikacji znajdziesz też uwzględnienie specyfiki branży e-commerce w Polsce. Jeśli zamierzasz zacząć działalność w Internecie lub chcesz poprawić wyniki sprzedażowe swojego sklepu online – „E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse” to książka dla Ciebie!