biuro@kuzniaebiznesu.pl

SEO jako element strategii marketingowej Twojej

SEO jako element strategii marketingowej Twojej

Autor: Paweł Cengiel

Książka SEO jako element strategii marketingowej Twojej od autora Pawła Cengiela to pozycja, dzięki której zrozumiesz, jak ważne jest pozyskiwanie ruchu z wyszukiwarki w celu zwiększenia popularności swojej strony lub sklepu internetowego. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak uzyskać lepsze wyniki w wyszukiwarkach, stosując takie techniki jak pozycjonowanie, optymalizacja witryn i link building. Przygotowana w konkretnym celu, by zwiększyć widoczność Twojej strony w Google, ta książka pozwoli Ci na przeprowadzenie audytu SEO oraz opracowanie raportów z wynikami skuteczności Twoich działań. Dowiesz się, jak sformułować słowa kluczowe, które przyciągną nowych klientów, i poznasz narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera.

Cel książki

Celem tej książki jest pomoc w zrozumieniu podstawowych aspektów związanych z SEO oraz w zdobyciu wiedzy pozwalającej na optymalizację swojej witrynyi, aby uzyskać lepsze wyniki w wyszukiwarce Google. Autor przekaże Ci wiedzę na temat wykorzystywanych narzędzi oraz metod optymalizacji treści, linkowania wewnętrznego i zewnętrznego, tworzenia i publikowania wartościowych treści, a nawet prowadzenia bloga internetowego.

Odbiorcy

Książka SEO jako element strategii marketingowej Twojej jest przeznaczona dla osób, które myślą o skutecznym prowadzeniu biznesu w sieci, dla osób zajmujących się marketingiem internetowym. Dzięki lekturze dowiesz się, jak wykorzystywać SEO jako nieodłączny element swojej strategii promocyjnej marki oraz jak przygotować raporty prezentujące wyniki skuteczności Twoich działań.

Polecane książki