Książka SEO jako element strategii marketingowej Twojej od autora Pawła Cengiela to pozycja, dzięki której zrozumiesz, jak ważne jest pozyskiwanie ruchu z wyszukiwarki w celu zwiększenia popularności swojej strony lub sklepu internetowego. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak uzyskać lepsze wyniki w wyszukiwarkach, stosując takie techniki jak pozycjonowanie, optymalizacja witryn i link building. Przygotowana w konkretnym celu, by zwiększyć widoczność Twojej strony w Google, ta książka pozwoli Ci na przeprowadzenie audytu SEO oraz opracowanie raportów z wynikami skuteczności Twoich działań. Dowiesz się, jak sformułować słowa kluczowe, które przyciągną nowych klientów, i poznasz narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera.
Celem tej książki jest pomoc w zrozumieniu podstawowych aspektów związanych z SEO oraz w zdobyciu wiedzy pozwalającej na optymalizację swojej witrynyi, aby uzyskać lepsze wyniki w wyszukiwarce Google. Autor przekaże Ci wiedzę na temat wykorzystywanych narzędzi oraz metod optymalizacji treści, linkowania wewnętrznego i zewnętrznego, tworzenia i publikowania wartościowych treści, a nawet prowadzenia bloga internetowego.
Książka SEO jako element strategii marketingowej Twojej jest przeznaczona dla osób, które myślą o skutecznym prowadzeniu biznesu w sieci, dla osób zajmujących się marketingiem internetowym. Dzięki lekturze dowiesz się, jak wykorzystywać SEO jako nieodłączny element swojej strategii promocyjnej marki oraz jak przygotować raporty prezentujące wyniki skuteczności Twoich działań.