SEO marketing. Bądź widoczny w Internecie

SEO marketing. Bądź widoczny w Internecie

Autor: Adrian Andrzejczyk

We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę – kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google – szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! – to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.

Zrozum SEO i wejdź do czołówki wyników wyszukiwania

A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć – krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online. Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania! Wyprzedź konkurencję i weź udział w bitwie o topowe pozycje na listach organicznych Google. SEO marketing – Adrian Andrzejczyk to praktyczne i praktycznie zastosowane wskazówki dotyczące optymalizacji treści i linkbuildingu, które wywindują twoją firmę na wyższy poziom.