Książki biznesowe

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Autor: Robert Cialdini, W kategoriach: Książki biznesowe,
Poszukując wiedzy wertujesz internetowe przestworza w poszukiwaniu idealnej książki do marketingu? Super! Mam cenną wskazówkę – nie ograniczaj się się jednak tylko do książek o tematyce stricte marketingowej. Sięgnij, dalej i głębiej – a Twój biznes, Twoja praca zyskają solidniejsze podstawy i pozwolą Ci przenieść się na wyższy poziom. Będziesz tworzyć skuteczniejsze oferty, a także […]

To jest marketing

Autor: Seth Godin, W kategoriach: Książki biznesowe, Książki o copywritingu,
Niespodzianka! Nie jest to książka o copywritingu. Niemniej uważamy, że każdy kto tworzy treści sprzedażowe powinien się z nią zaznajomić. Jak już wspomnieliśmy na początku, prawdziwy copywriter to nie tylko pisarz, ale i marketingowiec! Książka “To jest marketing” przedstawia nowe, nieco bardziej ludzkie spojrzenie na marketing. Godin objaśnia, że to co tworzymy powinno mieć wartość. […]

Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat

Autor: Richard Koch, W kategoriach: Książki biznesowe,
Vilfredo Pareto nie sformułował zasady 80/20, choć był świadom zjawiska „kluczowych nielicznych”. Od dawna wiemy, że do większości skutków, efektów i nagród prowadzi mała liczba przyczyn, działań i wysiłków. Gdyby regułę 80/20 ująć dosłownie, oznaczałaby, że 80% osiągnięć w pracy zapewniamy, poświęcając jej zaledwie 20% czasu, a mniej więcej cztery piąte naszych wysiłków okazuje się zasadniczo […]

Przemiana Feniksa

Autor: Brian Tracy, W kategoriach: Książki biznesowe, Książki o samorozwoju,
Jeśli czujesz się zagubiony, bez celu i brakuje Ci motywacji do zmian w swoim życiu, Przemiana Feniksa Briana Tracy’ego jest stworzona właśnie dla Ciebie! Autor, jeden z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych twórców publikacji i szkoleń motywacyjnych, pomoże Ci odnaleźć się w świecie, który coraz bardziej skomplikowany i trudni w odbiorze. Książka zawiera zestaw porad opartych na aktualnych […]

Sztuka wojny Sun Pin SunTzu, Sawyer D. Ralph

Autor: Sun Pin SunTzu, Sawyer D. Ralph , W kategoriach: Książki biznesowe, Książki o samorozwoju,
Sztuka wojny Sun Tzu to kanon literatury militarystycznej, liczący około 2500 lat. Ta pozycja, autorstwa Sawyera D. Ralpha, to odtworzenie i przekład klasycznych traktatów, które swoją ponadczasowością zachwycają wielu wspó,łczesnych badaczy. Książka zawiera rady zaró,wno dla koneseró,w jak i osó,b dopiero sięgających po Sztukę wojny. Dzięki publikacji można zanurzyć się w kulturze starożytnego Państwa Środka, czerpiąc […]

Biblia e-biznesu 3.0

Autor: , W kategoriach: Książki biznesowe, Książki o e-commerce,
Najlepsi specjaliści od prowadzenia biznesu w internecie pokazują, w jaki sposób osiągnąć sukces w przestrzeni cyfrowej – Biblia e-biznesu 3.0 to jedyna w swoim rodzaju okazja, by poznać ich tajemnice i odmienić losy swojej firmy w internecie. Informacje ogólne Dwie poprzednie wersje „Biblii e-biznesu” stały się bestsellerami, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca działający dziś […]

Konfiguracja i wdrożenie Shoper

Cena brutto:
1,230.00 PLN
Cena netto:
1,000.00 PLN
Stawka VAT:
23%

Shoper szablony email – wiadomości automatycznych

Cena brutto:
307.50 PLN
Cena netto:
250.00 PLN
Stawka VAT:
23%