biuro@kuzniaebiznesu.pl

Książki o copywritingu

To jest marketing

Autor: Seth Godin, W kategoriach: Książki biznesowe, Książki o copywritingu,
Niespodzianka! Nie jest to książka o copywritingu. Niemniej uważamy, że każdy kto tworzy treści sprzedażowe powinien się z nią zaznajomić. Jak już wspomnieliśmy na początku, prawdziwy copywriter to nie tylko pisarz, ale i marketingowiec! Książka “To jest marketing” przedstawia nowe, nieco bardziej ludzkie spojrzenie na marketing. Godin objaśnia, że to co tworzymy powinno mieć wartość. […]

Techniki warsztatu legendarnego copywritera

Autor: Claude Hopkins, W kategoriach: Książki o copywritingu,
Poszukując wiedzy copywritersko-marketingowej być może natknąłeś się na takiego jegomościa jak Claude Hopkins. Może nawet jego książkę czytać zapragnąłeś, gdy wtem zdałeś sobie sprawę, że facet urodził się w 1866 i stwierdziłeś, że szkoda czasu bo pewnie wiedza się zdezaktualizowała? Nic bardziej mylnego! Tendencje jakie ujął w swojej książce C. Hopkins nie mają terminu przydatności […]

Biblia copywritingu

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz, W kategoriach: Książki o copywritingu,
Na początku było słowo. Rozróżniamy trzy tryby pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Każdy z nich posługuje się innym zestawem narzędzi. O ile dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może – a nawet powinien – opierać się na faktach, to copywriter musi mieć opanowany pisarski abecadło. Dariusz Puzyrkiewicz, z kilkunastoletnim doświadczeniem w copywritingu, zebrał wszystkie niezbędną wiedzę do opanowania tego trudnego fachu […]

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Autor: Artur Jabłoński, W kategoriach: Książki o copywritingu,
Książka „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting” to wyjątkowe połączenie teorii z praktyką – pisarz dowie się z niej jak tworzyć skuteczne i przekonujące teksty do działania. Przedstawione są tu też techniki tworzenia skutecznych reklam oraz informacje o tym, jak ludzie przyswajają teksty marketingowe i reklamowe. Autor przedstawia odpowiedzi na pytanie: […]

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy

Autor: Joanna Wrycza-Bekier, W kategoriach: Książki o copywritingu,
Prawdziwy pisarz to nie tylko autor beletrystyki. To każdy, kto, gdy siada do klawiatury, tworzy treści, mające na celu przekonanie i zaciekawienie innych. Copywriting & Webwriting ma za zadanie stworzyć teksty mocne, intrygujące, takie pod którymi można podpisać się własnym nazwiskiem. Jeżeli tak jak Ty, chcesz kształtować swoje umiejętności pisarskie, ta książka „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). […]

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce

Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz, W kategoriach: Książki o copywritingu, Książki o e-commerce,
Czy masz dość prób bezskutecznego sprzedawania swoich produktów? Czujesz, że wiedza o copywritingu i umiejętność pisania skutecznych treści reklamowych to klucz do Twojego sukcesu? Poznaj Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce, by wreszcie odkryć sekret pisania treści skutecznie zachęcających do zakupu. Ta książka jest przewodnikiem po świecie schematów używanych w skutecznym copywritingu. Zawiera ona m.in. informację […]

Copywriting internetowy

Autor: Maciej Dutko, W kategoriach: Książki o copywritingu,
Książka Copywriting internetowy – Maciej Dutko to idealna pozycja dla wszystkich tych, którzy szukają odpowiedzi na często pojawiające się pytania dotyczące tworzenia tekstów sprzedażowych. To właśnie w tej książce znajdziesz wskazówki, jak tworzyć skuteczne teksty – perswazyjne oferty, które będą miały niesamowitą siłę przekonania. Dowiesz się jak wykorzystać techniki, które pobudzą wyobraźnię odbiorcy, skłonią go do zakupu […]