[MBH-001] Piotr Kantorowski Podcast jako forma content marketingu

Podcasty jako forma content marketingu, czyli rozmowa z Piotrem Kantorowskim

Do naszego pierwszego odcinka serii MeetUp Biznes Hub Online zaprosiliśmy Piotra Kantorowskiego z Kancelarii Prawnej Kantorowski, Głąb i Wspólnicy. Piotr prężnie działa w branży prawnej wspierając m.in. firmy e-commerce oraz IT.  Od 2018 roku Piotr nagrywa swój podcast “Prawo dla Biznesu” i to właśnie od tamtego momentu zaczęło się sporo dziać, jeśli chodzi o Internet.

Czy podcast “Prawo dla Biznesu” pomógł zdobyć nowych klientów?

Jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się, czy nagrywanie podcastów ma pozytywny wpływ na rozwój firmy koniecznie musicie wysłuchać tego odcinka! Zdradzę jednak, że w przypadku Piotra podcast w pewnym sensie zdecydowanie zdobył nowych klientów, ale nie całkowicie bezpośrednio! Już po opublikowaniu pierwszych odcinków Piotr zaczął dostawać zaproszenia na konferencje, na których wcześniej nie miał możliwości się pojawiać. 

Obecność na tego rodzaju wydarzeniach zdecydowanie pozwoliła na zdobycie nowych kontaktów poprzez wspólne rozmowy – networking. Czasami to właśnie jedna z tych osób potrzebowała skorzystać z usług Kancelarii, w innym przypadku osoba z konferencji poleciła Piotra i jego Kancelarię komuś ze znajomych. Nie można więc powiedzieć, że podcast bezpośrednio zdobył nowe grono klientów, ale zdecydowanie miał na to duży wpływ. 

Wersja wideo


Wersja Audio

Listen to “[001] Piotr Kantorowski Podcast jako forma content marketingu” on Spreaker.