Meetup Biznes Hub #1 już 8 listopada w Rzeszowie – Zapowiedź

Meetup Biznes Hub – to połączenie solidnej dawki wiedzy, plus moderowany networking. Spotkanie kierowane jest głównie do branż związanych z internetem.
Podczas pierwszego spotkania odbędą się 3 prelekcje oraz moderowany networking. Szacowany czas trwania meetupu to 2,5 h.

Meetup dedykowany jest do właścicieli firm i osób decyzyjnych w firmach.
Maksymalna liczba uczestników to 30 osób.

Gdzie i kiedy?

Hotel Nowy Dwór – Zaczernie 955 A koło Rzeszowa

Godzina 17:30 – 20:00

Program

17:30 – 17:40

Kilka słów wstępu

17:40 – 18:05
Anna Martens CEO OnData – Dane ukryte w tostach truskawkowych, czyli dlaczego warto zadawać właściwe pytania

18:05 – 18:30
Alina Osowska i Marlena Momot: Autoprezentacja – czyli jak przyciągać do siebie klientów?

18:30 – 18:55
Bartosz Groszek –  temat jeszcze chwilka 🙂

18:55 – 19:05
Przerwa kawowa

19:05 – 20:00
Moderowany networking

Prelegenci

Anna Martens

Co-founder i CEO OnData. Zajmuje się badaniami UX, CX, komunikacji marketingowej i wsparciem sprzedaży. Wie, jak skutecznie wykorzystywać dane w biznesie i przekazuje tę wiedzę dalej. Szkoli z analizy i wizualizacji danych. Jest doktorem nauk humanistycznych, absolwentką Sorbony, medioznawcą i literaturoznawcą. Jedną z jej supermocy jest przemawianie spojrzeniem .

Alina Osowska

Współtworzę Autokreację. Jestem psychologiem, a moje serce skradła psychologia społeczna. Wierzę, że wiedza na temat ludzkiego zachowania pozwala nam uświadamiać sobie swoje mocne strony. Na nich właśnie budujemy swoją silną markę, a wykorzystując je dbamy o własny PR.
Od ponad trzech lat na sali szkoleniowej oraz na scenach wydarzeń społecznych, dzielę się swoją pasją do obserwacji. Obserwacji mowy ciała oraz komunikacji interpersonalnej, a więc tego, co wpływa na skuteczną autoprezentację.
Ponad 2000 przeszkolonych osób oraz ich pozytywne opinie są dla mnie bodźcem do podejmowania ambitnych wyzwań.

Marlena Momot

Certyfikowany trener i współtwórca Autokreacji. Szkolenia opieram na pracy warsztatowej, wierząc, że najskuteczniej uczymy się tego, do czego sami dochodzimy.
Scena zawsze mnie przyciągała, a moja pasja do aktorstwa przerodziła się w miłość do występów na salach szkoleniowych, konferencjach i eventach branżowych. To tam dzielę się swoją wiedzą z autoprezentacji, były to np.: TEDxYouth, Przedsiębiorcza Kobieta, LinkedIn Local czy Absolvent Talent Days. 
Chętnie pokażę Ci jak zaprzyjaźnić się z wystąpieniami publicznymi. Przy odrobinie praktyki i wiedzy, nie będziesz mieć sobie równych na scenie!

Bartosz Groszek

Właściciel LUPIGO – Marketing Wolfpack. Od ponad 9 lat pracuje nad obecnością marek online. Zajmuje się planowaniem mediów oraz prowadzeniem kampanii marketingowych, które zawsze mocno opiera na analityce. Posiada doświadczenie w pracy zarówno po stronie Klienta jak i z ramienia agencji reklamowych. Dzięki temu wie co jest istotne przy współpracy dla obu stron. Doradza jak dobrać kanały promocji i komunikaty do stawianych celów oraz na jakie dane zwrócić uwagę w kampanii online, aby ta zrealizowała swoje cele. Prowadził działania dla takich marek jak Olimp Labs, Tymbark, G2A, Under Armour i New Balance