Pozycjonowanie lokalne

Co nas wyróżnia

Pozycjonowanie lokalne cennik

Pakiet podstawowy

Dla małego lokalnego biznesu
od 399 netto/miesięcznie
  • Wstępna optymalizacja strony
  • Link building
  • Pozycjonowanie do 5 fraz

Pakiet rozszerzony

Dla ambitnych firm
od 699 netto/miesięcznie
  • Podstawowy audytu strony
  • Optymalizacja strony internetowej
  • Tworzenie dedykowanych treści na stronę
  • Link building
  • Pozycjonowanie do 10 fraz
Popularny

Pakiet dedykowany

Rozwiązanie dla dużych stron i sklepów internetowych
od 1499 netto/miesiecznie
  • Indywidualna strategia SEO
  • Pełen audyt strony lub sklepu internetowego
  • Optymalizacja strony www
  • Tworzenie dedykowanych treści na stronę
  • Prowadzenie bloga firmowego
  • Monitoring strony
  • Indywidualna ilość fraz

Podane ceny są kwotami minimalnymi. Końcowa oferta cenowa dobiera jest indywidualnie do klienta w zależności od jego potrzeba i działań konkurencji.  

Pozycjonowanie lokalne

Co nas wyróżnia

W naszej firmie przede wszystkim indywidualnie podchodzimy do każdego klienta. W zależności od branży często konieczne jest wdrożenie zupełnie różnych rozwiązań i właśnie w ten sposób je dopasowujemy. 

Zawsze staramy się wysłuchać i zaproponować najkorzystniejsze rozwiązania wpływające na rozwój firmy naszego klienta. 

Dbamy nie tylko o zgrany zespół firmy, ale zależy nam również na odpowiednich relacjach z klientami, dzięki czemu współpraca dla obu stron jest o wiele przyjemniejsza. 

Nie osiadamy na laurach, a stale szkolimy się, by poszerzać własne horyzonty. Bierzemy czynny udział w konferencjach, a także sami je organizujemy – Kolbuszowa 2.0 i MeetUp Biznes Hub.

Transparentne warunki współpracy

Oferujemy jasne i przejrzyste warunki współpracy korzystne dla obu stron. U nas nie musisz obawiać się o niejasne zapiski zamieszczone małym druczkiem na dole umowy. Możesz nam zaufać!

Miesięczny okres wypowiedzenia

Zależy nam na klientach zainteresowanych, a nie zmuszonych do współpracy. W porównaniu do podobnych firm oferujemy miesięczny okres wypowiedzenia umowy.

Zespół z wieloletnim doświadczeniem

Posiadamy wieloletnie doświadczenie, a mimo to stale szkolimy się i chętnie poszerzamy wiedzę w zakresie digital marketingu. Pozwala nam to skutecznie wdrażać zaplanowane strategie.

Stawiamy na jakość obsługi, a nie ilość obsługiwanych firm

Dla nas liczy się jakość - nie ilość, dlatego często zamiast wielu mniejszych, wybieramy kilka dużych projektów, gdzie skutecznie pracujemy nad sukcesem firm naszych klientów.

Działamy od 2008 roku

Swoje działania w sieci prowadzimy już od 12 lat, dzięki czemu mamy szersze spojrzenie na stale postępujące zmiany w algorytmach, możemy wykorzystywać posiadaną już wiedzę i dążyć do zwiększania zysków naszych klientów.

Pozycjonowanie lokalne

Jest to sposób na to aby skutecznie docierać do potencjalnych klientów z Twojej okolicy. Warto jest wyświetlać się jak najwyżej na zapytanie użytkownika związane z konkretnym miastem lub regionem, wszak na drugiej stronie wyników wyszukiwania nie szuka nikt. Jest to idealna opcja dla osób prowadzących interesy głównie w okolicach danego miasta, czy na przykład w granicach województwa. Wysoka pozycja to większa szansa na konwersję.  SEO lokalne wymaga nieco innego podejścia niż SEO nazwijmy to – ogólne.

Pozycjonowanie lokalnych firm – dlaczego warto być obecnym w wynikach wyszukiwania na lokalne frazy?

Warto zastanowić się co zyskamy dzięki pozycjonowaniu lokalnym firm. Warsztat samochodowy, salon fryzjerski, sklep z obuwiem dla dzieci czy zakład kosmetyczny – klienci często poszukują takich miejsc które są nie tylko godne zaufania, ale też znajdują się w ich okolicy. W Google istnieje mechanizm, za którego przyczyną na zapytanie, sugerowane są nam propozycje umiejscowione w najbliższej okolicy. Dobierane są one na podstawie lokalizacji. Jeżeli Google na daną frazę proponuje Twoją firmę jest większa szansa na to, ze klient się z Tobą skontaktuje, dokona zakupu produktów lub usługi. Żyjemy w epoce internetu, Twoi potencjalni klienci właśnie tam poszukują informacji. Daj się znaleźć, a Twoja działalność nabierze rozpędu. W jaki sposób algorytmy Google określają Twoją lokalizację? Na podstawie adresu IP, historii wyszukiwań i historii lokalizacji Google w łatwy sposób rozpozna lokalizację i poleci firmy znajdujące się w najbliższej okolicy.

Pozycjonowanie lokalne - Twoja szansa na sukces

Strona która ma się wyświetlać wysoko w wynikach wyszukiwania lokalnego musi zostać odpowiednio zoptymalizowana. Składają się na to unikalne treści, dobrze przemyślana struktura strony, poprawna nawigacja, linkowanie jak i wiele innych czynników. Pozycjonowanie lokalne to specyficzna forma promocji firmy, która jednak potrafi dać wspaniałe efekty jeżeli odpowiednio podejdzie się do tego tematu. Wymaga zaangażowania i zsynchronizowanych działań na różnych płaszczyznach, niemniej warto podjąć wysiłek ponieważ gra jest warta świeczki.

Dlaczego warto skorzystać z lokalnego pozycjonowania stron internetowych ? Za pomocą lokalnego pozycjonowania w łatwy sposób dotrzesz do klientów mieszkających w Twojej okolicy. Tutaj nie musisz martwić się o konkurencję z całej Polski – w łatwy sposób Twoja firma wskoczy na wyższe pozycje w lokalnych wynikach wyszukiwania. Twoja firma ma szansę pojawić się w 3 najwyżej wyświetlanych wynikach z map Google – w łatwy sposób dotrzesz do klientów znajdujących się w okolicy, którzy rzeczywiście są zainteresowani skorzystaniem z oferowanych przez Ciebie usług. Ponad połowa lokalnych wyszukiwań kończy się na zakupach offline w sklepie stacjonarnym, a większość potencjalnych klientów sprawdza lokalizację firmy przed dokonaniem zakupów.

Google Moja Firma

Na lokalne seo duży wpływ ma założenie wizytówki Google Moja Firma. Dzięki temu potencjalni klienci mogą sprawdzić:

  • nazwę firmy,
  • dokładną lokalizację Twojej firmy na mapach Google,
  • godziny otwarcia,
  • zdjęcia okolicy i budynku wewnątrz,
  • dane kontaktowe, w tym adres e-mail i numer telefonu,
  • adres strony internetowej.

Oprócz tego w wizytówce Google warto regularnie dodawać opisy usług, jakie oferuje Twoja firma. Utworzenie wizytówki wymaga posiadania konta Gmail i jest niezwykle proste. Należy podać wymagane informacje na temat firmy, stworzyć szczegółowy opis, a najważniejszym etapem jest weryfikacja konta za pomocą krótkiego kodu najczęściej wysyłanego drogą pocztową.

Opinie klientów w mapach Google

Pozytywny wpływ na pozycję w lokalnych wynikach wyszukiwania mają także opinie innych klientów na temat dostępnych produktów i usług, a także zachęcą potencjalnych klientów do skorzystania z usług. Algorytmy Google zwracają uwagę na opinie oraz rekomendacje od innych użytkowników, dlatego warto zachęcić klientów do wyrażania pozytywnych opinii na temat usług, z jakich mieli okazję skorzystać.

Dane adresowe i kontaktowe warto umieścić także w katalogach regionalnych i branżowych. W ten sposób dotrzesz do potencjalnych klientów mieszkających w Twoim mieście. Jakie informacje powinny znajdować się w katalogach? Przede wszystkim nazwa firmy, lokalizacja, godziny otwarcia oraz dane kontaktowe. Warto również dodać krótki opis na temat oferowanych usług i produktów.

Optymalizacja strony

Strona internetowa powinna być odpowiednio zoptymalizowana, by mogła wyświetlać się wyżej w pozycjach wyszukiwania lokalnego. Optymalizacja dla pozycjonowania jest bardzo podobna do optymalizacji pod kątem seo, również składa się wiele czynników takich jak unikalność treści, budowa strony, linkowanie wewnętrzne. Jednak do najważniejszych czynników należy m.in. umieszczenie adresu na stronie internetowej, a także nazwy firmy i danych kontaktowych. Na stronie powinna znajdować się również mapa Google z widocznie zaznaczonym zweryfikowanym adresem. Mapkę najlepiej umieścić w zakładce Kontakt lub na dole strony.

Lokalne pozycjonowanie firmy - oferta

Jeżeli chcesz zadbać o skuteczne lokalne pozycjonowanie firmy zleć to nam, Kuźni e-biznesu. Szczegółowo sprawdzimy sytuację, zbadamy co stoi Ci na przeszkodzie jeżeli chodzi o efektywne pozycjonowanie lokalne Twojej firmy. Co więcej, podejmiemy kompleksowe działania dzięki którym Twoja strona zacznie piąć się na szczyt lokalnych wyników wyszukiwania. Jeżeli chodzi o pozycjonowanie lokalne w Google to do każdej obsługiwanej firmy mamy indywidualne podejście. Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami !

Zapytaj o ofertę

Będziemy przetwarzać Twój adres e-mail w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje pytanie.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Paweł Kosmala Kuźnia E-Biznesu. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także ich przenoszenia. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności.



Od pondziełaku do piątku 8:00 – 15:00

ul. Jana Pawła II 19, 36-100 Kolbuszowa

Email biuro@kuzniaebiznesu.pl