Przegląd blogów i podcastów #11

Spis treści

Jakie czynniki brać pod uwagę przy wyborze miejsca na link

Każdy SEOwiec wie, że linki mają ogromny wpływ na pozycjonowanie serwisu – nie tylko te wewnętrzne, ale i zewnętrzne. Wskazują na to specjaliści z branży, na podstawie badań z wyszukiwarką Google. Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób ocenić wartość linku? Artykuł na blog KS umieściła Olga Kuśnieruk, z którego dowiesz się na co zwracać uwagę przy wyborze miejsca na link. Koniecznie musisz sprawdzić!

Link do artykułu

Dla 78% e-commerców najważniejsze w marketingu jest budowanie świadomości marki

Od ponad roku obserwujemy, jak branża e-commerce radzi sobie w pandemii. Nie jest tajemnicą, że obecne czasy bardzo mocno odbijają się na sprzedaży usług i produktów w Internecie. Spowodowało to, że znacznie zmieniła się strategia serwisów e-commerce. Na blogu AdsTalk znajdziesz artykuł przedstawiający analizę badań międzynarodowych firm z sektora home&garden. Co można z nich wywnioskować? Sprawdź to we wpisie Damiana Jemioło!

Link do artykułu

Audyt UX sklepu internetowego – jak zwiększyć sprzedaż i zyski?

Audyt UX sklepu internetowego to skuteczne rozwiązanie, które pozwoli Ci na zwiększenie sprzedaży i zysków w prowadzonym przez Ciebie serwisie e-commerce. O tym, jak ważna jest optymalizacja konwersji użytkownika, na blogu Blue Owl opisuje Krzysztof Stola. Dzięki niemu zrozumiesz problemy, z jakimi spotyka się użytkownik na Twoim sklepie internetowym i co jest celem audytu UX. Must have dla każdego przedsiębiorcy działającego w e-commerce!

Link do artykułu

7 najpopularniejszych błędów na Amazonie i sposoby na zapobieganie im

Sprzedaż na Amazonie ma ścisłe wymagania dotyczące produktów na nim wystawianych. Błędy, jakie popełniają sprzedawcy wynikają z niewiedzy i nieznajomości regulaminu. Jeśli planujesz rozkręcenie sprzedaży na Amazonie lub już się nią zajmujesz, to sprawdź artykuł na blogu Nethansa. W swoim wpisie Agnieszka Kenig-Westphal przedstawia najpopularniejsze błędy uniemożliwiające skuteczną sprzedaż na platformie stworzonej przez Jeffa Bezosa. Nie możesz tego przegapić!

Link do artykułu

Smart bidding w kampaniach Google Ads – co powinieneś wiedzieć?

Smart bidding to inteligentne określanie stawek w Google Ads. Najprościej mówiąc to zbiór strategii automatycznego określania stawek, które optymalizują kampanie pod względem liczby lub wartości konwersji. Jeśli jesteś ciekaw, jakie wady i zalety ma to rozwiązanie to sprawdź artykuł Martyny Drażby na blogu Ad Peak. Zdobądź niezwykle przydatną i praktyczną wiedzę już teraz!

Link do artykułu

Jak Wirtualna Asystentka może rozwijać swoją działalność – rozmowa z Agnieszką Kowalską

Wiele osób chce mieć możliwość pracy w dużej firmie. To pewnego rodzaju szansa na rozwinięcie swoich umiejętności i samosprawdzenia się. Jednak nie każdy potrafi się odnaleźć pracując w grupie. Czy skalowanie własnej działalności jest trudne? Jak przygotować się do rozwoju firmy? W czym pomaga zgrany team i czy warto go mieć? Na te pytania odpowiada Karolina Brzuchalska w rozmowie z z Agnieszką Kowalską w odcinku swojego podcastu Co we freelansie piszczy?. Przesłuchaj już teraz!

Link do podcastu

Metoda "They Ask You Answer", jak tworzyć treści, które sprawiają, że klienci kupują?

Umiejętność tworzenia skutecznych sprzedażowo treści to marzenie każdego copywritera działającego w branży e-commerce. Jest to także w Twoim zasięgu! Wystarczy, że poznasz metodę Marcusa Sheridana, opisaną w książce „They ask you answer”. Jeśli chcesz dowiedzieć się na czym ona polega i jakie są korzyści z niej wynikające to posłuchaj Łukasza Kosuniaka w odcinku podcastu BusinessMarketer – marketing B2B od teorii do praktyki. Naprawdę warto!

Link do podcastu

O historii Empiku. Podcast by Wiesław Kotecki.

Empik – chyba żadnej osobie z branży e-commerce nie trzeba przedstawiać tej firmy. Każdy zna, i każdy zrobił zakupy w Empiku chociaż jeden raz. Gościem ostatniego odcinka podcastu Człowiek Biznes Technologia by Wiesław Kotecki jest Ewa Szmidt-Belcarz – prezes Empiku. Podczas rozmowy poznasz historię firmy, dowiesz się jak ewoluowała i jak wygląda rynek, na którym działa. Dużo wiedzy, której nie możesz przegapić!

Link do podcastu

Core Web Vitals - czym są i jaki mają wpływ na optymalizację SEO serwisów www

Najnowszy odcinek podcastu Sempai: Marketing oparty na danych jest bardzo na czasie. Poruszany jest w nim temat Core Web Vitals – podstawowych wskaźników internetowych oraz optymalizacji serwisów pod kątem SEO. Jak wiadomo z algorytmami Google warto być na bieżąco i dbać o swój serwis. Jak to wygląda od kuchni mówi Marcin Kordowski, CEO Kordowski Digital. Przygotuj się na 97 minut wartościowej rozmowy!

Link do podcastu

Legalny biznes online i kursy w branży prawniczej – gość Ilona Przetacznik

W najnowszym odcinku podcastu Marketing MasterClass prowadząca go Magdalena Pawłowska zaprosiła do rozmowy Ilonę Przetacznik – prelegentkę 3 edycji konferencji Online Summit. Jest ona radcą prawnym, przedsiębiorcą i ekspertem prawa w Internecie. Te dwie silne kobiety poruszają temat budowania społeczności, tworzenia listy mailingowej i kursów online. Koniecznie zostań i przesłuchaj do końca!

Link do podcastu

Informacje o autorze