Przegląd blogów i podcastów #12

Spis treści

Na początku był brief – czyli czego potrzebuje agencja do przygotowania dedykowanej oferty?

Rolą każdej agencji marketingowej jest stworzenie dedykowanej strategii dla danego serwisu, strony, czy sklepu internetowego. Aby zrobić to precyzyjnie należy dokładnie poznać klienta. Bez wątpienia przydatny staje się wtedy dobry brief. Co to jest brief, jakie elementy powinien zawierać i dlaczego jest tak ważny w swoim artykule na blogu DevaGroup opisuje Aleksandra Połetek. Zajrzyj!

Link do artykułu

Co ludzie o Tobie myślą: 6 porad, jak użyć feedbacku klientów do uczłowieczenia Twojej marki

Customer feedback, czyli opinie klientów to nie tylko suche informacje. Możesz wykorzystać je do uczłowieczenia swojej firmy! Jak tego dokonać sprawdzisz na blogu Zaufane.pl – dzięki ich 6 poradom dowiesz się jak użyć feedbacku klientów poprawy wizerunku Twojej firmy. Warto skorzystać z wiedzy osób obcujących z opiniami każdego dnia!

Link do artykułu

Co to jest Page Rank i jakie znaczenie ma dzisiaj?

Page Rank – algorytm Google, który przez wiele lat stanowił konstrukcję skutecznego pozycjonowania stron internetowych. Czym jest obecnie? Łukasz Suchy na blogu Senuto opublikował artykuł na temat Page Rank. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak odbywał się jego przepływ, koniecznie kliknij w link zamieszczony poniżej. Dobrej wiedzy nigdy za wiele!

Link do artykułu

Kanibalizacja słów kluczowych – czym jest i jaki ma wpływ na pozycjonowanie?

Kanibalizacja słów kluczowych negatywnie wpływa na pozycjonowanie serwisu w wynikach wyszukiwania. Jak walczyć z tym zjawiskiem, aby być na wysokiej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania? Sprawdź artykuł Anity Brylak na blogu SalesTube! Dzięki niej dowiesz się, czym jest kanibalizacja i jak sobie z tym radzić. Polecamy!

Link do artykułu

5 aktywności marketingowych, dzięki którym wyprzedzisz 90% konkurencji

Marketing online jest bardzo ważny w kontekście rozwoju firmy. Bez wątpienia wie o tym każdy przedsiębiorca, jednak czy każdy z nich wdraża odpowiednie dla swojego biznesu działania? O tym, które z nich mają największą skuteczność w tym roku dowiesz się z artykułu na blogu Kaman! Social Media. Sprawdź i wyprzedź konkurencję!

Link do artykułu

Jak się uczymy (m.in. marketingu)? Odpowiedź podsunął Benjamin Bloom

Proces, jakim jest nauka kojarzy nam się głównie z zajęciami szkolnymi, co oczywiście jest poprawnym tokiem myślenia, ale czy jedynym? Przecież marketing internetowy to nieustanne zdobywanie wiedzy i podnoszenie swoich umiejętności! Jak się uczymy i co możemy zrobić, aby zrozumieć i przyspieszyć ten proces? O etapach uczenia się według taksonomii Blooma posłuchasz w podcaście Skuteczny marketing Wojtka Bizuba. Nie możesz tego przegapić!

Link do podcastu

Skalowanie biznesu. Mindset CEO. Krzysztof Wojewodzic i Tomasz Bujok (No Fluff Jobs)

W wielu przypadkach za sukcesem przedsiębiorcy stoją pracownicy. To właśnie oni tworzą firmę, a każdy z nich wnosi do niej coś nowego i świeżego. Jak zatem stworzyć zespół, aby generował nowe pomysły, czym kierować się w wyborze pracowników, i co zrobić gdy firma staje się korporacją? Posłuchaj rozmowy najnowszego odcinka podcastu Escola Mobile. Biznes masz w kieszeni, w którym sam CEO Escola opowie o swojej drodze w biznesie. Przygotuj słuchawki!

Link do podcastu

Otwarta kultura organizacyjna autostradą do innowacji - Mikołaj Wezdecki, Dyrektor eCommerce w eobuwie

Aby zaistnieć w branży e-commerce trzeba przede wszystkim postawić na innowacyjny pomysł, na który jest zapotrzebowanie w Internecie. Tą właśnie drogą podążył Mikołaj Wezdecki, Dyrektor eCommerce w eobuwie, który zagościł w podcaście Marcina Rudzika – Merytorycznie o eCommerce . Jak stworzyć koncept sklepu internetowego, który będzie przynosił zyski? Posłuchaj rozmowy chłopaków i wyciągnij odpowiednie wnioski!

Link do podcastu

Odcinek 40: Presupozycje w sprzedaży

Presupozycja jest ukrytą sugestią, która działa na podświadomość klienta. I choć jest to dość trudne słowo, to bez wątpienia każdy sprzedawca powinien je znać. To właśnie presupozycje są tematem najnowszego odcinka podcastu Szymona Lacha – Dobra Sprzedaż. Dzięki niemu dowiesz się czym są presupozycje, poznasz ich 5 rodzajów, jak i konkretne sposoby wykorzystania każdego z nich. Warto wysłuchać!

Link do podcastu

Opisy kategorii w sklepie - co trzeba zrobić?

O sile content marketingu nikogo nie trzeba utwierdzać. W tym temacie należy pamiętać również o opisach kategorii. Zastanawiasz się dlaczego warto je uzupełniać oraz jak powinien wyglądać skuteczny opis kategorii pod SEO? Zapraszamy do wysłuchania Podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE, z którego dowiesz się wszystkiego na temat opisów kategorii. Nie zwlekaj ani chwili dłużej!

Informacje o autorze