Przegląd blogów i podcastów #13

Spis treści

Newsletter z zamkniętego świata

Czas pandemii to dla wielu branż i przedsiębiorców bardzo trudny okres. Ale przecież wszystko, co złe kiedyś się kończy. Jak w czasie lockdownu nie dać Klientom o sobie zapomnieć? Artykuł Krzyśka Kołacza na blogu Freshmail to kilka przykładów marek, które w tym ciężkim czasie skutecznie wykorzystały e-mailmarketing. Potwierdzamy – dobry newsletter istnieje!

Link do artykułu

Jak być dobrym copywriterem? Ucz się od znanych copywriterów.

Zarabiając na życie dzięki copywritingowi bez wątpienia nie można spocząć na laurach. To ciągłe pogłębianie swojej wiedzy i stawanie się lepszym marketerem treści. Jeśli i Ty chcesz dowiedzieć się, jak stać się dobrym lub coraz lepszym copywriterem, to sprawdź artykuł Małgorzaty Kalbarczyk-Leonczuk na blogu Ideo Force. Polecamy!

Link do artykułu

Co wyczytasz w logach serwerowych w kontekście SEO?

Logi serwera, na którym stoi strona internetowa mogą co nieco powiedzieć Ci na temat tego, co dzieje się w jej wnętrzu. W SEO logi serwera pomogą Ci przede wszystkim zrozumieć, jak chodzi crawler po Twojej stronie i czego szuka. Jak czytać logi serwera i przede wszystkim od czego zacząć opowiada Adrian Pakulski w artykule na Paq Studio. Nie możesz tego przegapić!

Link do artykułu

Wyszukiwanie obrazem w Google – jak korzystać z tego narzędzia?

Wyszukiwanie obrazem to opcja, z której pewnie nie raz korzystałeś. Wcale nie trzeba być związanym z branżą marketingu internetowego, aby czerpać z niej korzyści. Dzięki tej opcji po własnym zdjęciu znajdziesz w Internecie przedmiot, który chcesz kupić. Jak to zrobić dowiesz się od Kasi z AdVist, która w swoim artykule krok po kroku wyjaśnia jak prawidłowo posługiwać się tym narzędziem. Zajrzyj!

Link do artykułu

Jak wygląda praca w agencji marketingowej?

Agencja marketingowa – o tym jak jak wygląda praca w agencji marketingowej chce dowiedzieć się każdy, kto planuje rozwinąć w niej swoje skrzydła. Najlepiej zapytać o to u źródła. Nie znasz nikogo na stanowisku w agencji marketingowej? Poznaj zatem Anię Ciesielską, która na blogu InMarketing zamieściła artykuł odpowiadający na nurtujące Cię pytania. Kliknij!

Link do artykułu

Social media bez wyrzutów sumienia

Bez wątpienia social media w ostatnich latach zabierają nam bardzo dużo czasu. Jednak można przełożyć to na realne korzyści! W jaki sposób wykorzystać media społecznościowe, żeby działały na korzyść Twojego biznesu? Jak kierować potencjalnych klientów na stronę internetową? Wysłuchaj Marka Jankowskiego i podcastu Mała Wielka Firma. Odcinek 356 czas zacząć!

Link do podcastu

Po co marketerom badania marketingowe?

Badania marketingowe to jedna z ważniejszych rzeczy dla marketera – to one umożliwiają pełne zrozumienie konsumenta i motywacji jego działań. Jednak ciągle są zbyt rzadko wykorzystywane do dokładnego poznania potrzeb klientów. Dlaczego to takie ważne? Wysłuchaj najnowszy odcinek podcastu Wyższy Poziom Marketingu i dowiedz się jak dzięki badaniom marketingowym zbudować silną markę!

Link do podcastu

Giełda - po co i jak na nią wchodzić? Andrzej Kopka, Haitong Bank

Czym dla firmy może być giełda? Po co na nią wchodzić? Ile czasu zajmuje wejście na giełdę? Jak i kiedy najlepiej to zrobić? Jakie są dobre praktyki? Odpowiedzi na te pytania poznasz w najnowszym odcinku podcastu Biznes w IT, w którym Piotr Bucki rozmawia z Andrzejem Kopką z Haitong Bank. Wartościowa wiedza dla każdego przedsiębiorcy!

Link do podcastu

Reklama na Facebooku i e-mail marketing

Łączenie działań marketingowych i reklamowych na Facebooku z e-mail marketingiem możliwe jest na wiele sposobów. Jednym z najbardziej znanych jest możliwość wgrania bazy e-mail bezpośrednio do Facebooka, dzięki grupom niestandardowych odbiorców. Czy jest to jedyne rozwiązanie? Dowiedz się wszystkiego z 50 odcinka podcastu Konkretnie o marketingu.

Link do podcastu

Skuteczna sprzedaż B2B przez Internet? Szymon Negacz

W dobie dzisiejszych czasów tradycyjna sprzedaż w B2B oparta na spotkaniach w biurze klienta, czy networking na konferencjach to wspomnienie za lepszymi dniami. Jednak, czy sprzedaż B2B to tylko budowanie bezpośrednich relacji? Czy można budować je przez Internet? Swoją wiedzą i doświadczeniem w tym temacie podzielił się Szymon Negacz w odcinku podcastu Agaty Chmielewskiej FIRMA ON-LINE.

Link do podcastu

Informacje o autorze