Przegląd blogów i podcastów #5

Spis treści

Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe

KS

Z czego bez wątpienia korzysta każdy Użytkownik w Internecie? Oczywiście z wyszukiwarki! Tą najczęściej wybieraną jest bezkonkurencyjne ta z logo Google.

Jak to się stało, że Chrome ma tak dużą przewagę nad konkurencją nie tylko w Polsce, ale i na świecie sprawdzisz w najnowszym artykule Michała Kuchtały na blogu KS.

Link do artykułu

Analiza konkurencji w SEO – co może Ci dać?

4People

Do tej pory myślałeś, że konkurencja w branży to Twój przeciwnik? Pomyśl o niej, jak o bardzo cennym źródle informacji! Paweł Pawlak z 4People w swoim artykule udowadnia, że analiza konkurencji SEO daje możliwości lepszego prowadzenia działań marketingowych w firmie. Sprawdź, co może Ci dać!

Link do artykułu

Webinar – co to jest i dlaczego warto go zorganizować?

AdVIST

Coraz częściej spotykasz w Internecie termin Webinar, ale nie do końca wiesz z czym masz do czynienia?

To wygodna forma przeprowadzania spotkań z większą ilością uczestników i realna podstawa budowania komunikacji online. Dlaczego warto wziąć w nim udział, a nawet zorganizować dowiesz się od Oli z AdVIST, która przygotowała wyczerpujący artykuł na ten temat. Zajrzyj do niej!

Link do artykułu

Zakup domeny internetowej – jak się do tego zabrać?

Semahead

Domena – wizytówka firmy, strony www oraz jej właściciela. Jej nazwa nie tylko buduje pierwsze wrażenie Uzytkownika, ale ma także wpływ na SEO.

Przed wyborem odpowiedniej domeny warto sprawdzić kilka podstawowych parametrów. Jesteś ciekaw jakich? Przeczytaj artykuł Mateusza Suchana z Semahead i dowiedz się więcej!

Link do artykułu

Jak działa LinkedIn? Cz.1 – Działania organiczne

Agencja InMarketing

Bez wątpienia wiesz, że prowadzenie konta na LinkedIn jest bardzo ważne. Może także przynosić wiele korzyści – oczywiście wtedy, kiedy jest ono prowadzone poprawnie. W tym temacie warto przestrzegać kilku ważnych zasad. Jesteś ciekaw jakich?

W imieniu Wojtka Stoli zapraszamy Cię na pierwszą część jego artykułu na blogu InMarketing, poświęconemu działaniom organicznym na LinkedIn.

Link do artykułu

Odcinek 34: Kiedy klient chce ofertę na maila

Dobra sprzedaż | Szymon Lach

Jeśli jesteś handlowcem lub pracujesz w biurze obsługi klienta prawdopodobnie znasz to uczucie, kiedy klient prosi o przesłanie oferty na maila. Pojawia się pytanie – warto czy nie warto? 

Sprawdź, co na ten temat ma do powiedzenia Szymon Lach w najnowszym odcinku podcastu Dobra sprzedaż. 

Link do podcastu

Audyt strony internetowej - czy zawsze jest potrzebny?

O reklamie w Internecie

Audyt strony internetowej pozwala wykryć wszelkie błędy, jakie mogą negatywnie wpływać na jej pozycję w Google.

Jakie czynniki warto sprawdzić i czy zawsze należy wykonać audyt? Więcej usłyszysz w odcinku O reklamie w Internecie.

Link do podcastu

Zarządzanie projektami w eCommerce i eBiznesie - Igor Mróz

Firma ON-LINE | Agata Chmielewska

Na sukces oraz efektywność firmy wpływ ma wiele czynników. Do jednych z nich należy zarządzanie projektami. Brzmi poważnie?

Igor Mróz opowiedział, jak skutecznie realizować projekty oraz jak dopasować je do różnych osobowości w zespole. 

Link do podcastu

Prokrastynacja - podejdź INACZEJ i przestań odkładać ważne zadania na potem

Skuteczny marketing | Wojciech Bizub

Tobie też zdarzyło się nie raz i nie dwa odkładać zadania “na później”? Prawdopodobnie każdy z nas pod wieloma pretekstami kilka razy odłożył coś na późniejszy termin, jednak niektórzy pod tym względem są wybitnie utalentowani.

Jak sobie radzić z odkładaniem obowiązków radzi Wojciech Bizub. 

Link do podcastu

Jak przygotować się do negocjacji, aby obronić cenę?

Sprzedaż B2B w praktyce 

Duża konkurencja, sporo ofert innych firm, a w tym Twoja. W wyborze firmy dla klienta znaczenie ma również cena.

Jak prowadzić rozmowę, aby przedstawić wartości potwierdzające stosunek ceny do jakości? Wysłuchaj odcinka podcastu Sprzedaż B2B w praktyce.

Link do podcastu

Informacje o autorze