Przegląd blogów i podcastów #8

Spis treści

Lead magnet, który przyciąga? Poznaj te 5 sposobów!

FreshMail

Czym jest lead magnet? Jak stworzyć taki “magnes na leady”, dzięki któremu zbudujesz bazę odbiorców? Gdzie promować darmowe materiały dla subskrybentów? Najnowszy artykuł FreshMail pomoże Ci znaleźć odpowiedzi na wszystkie te pytania. Zachęcamy do przeczytania.

Link do artykułu

Czym są fragmenty z odpowiedzią i co zrobić żeby się w nich znaleźć?

SeoStation

Wyszukiwarka Google swoim użytkownikom ma wiele do zaoferowania. Ciekawą funkcją jest featured snippets, czyli tzw. fragmenty z odpowiedzią. Dostarczają one wszelkie informacje bez potrzeby przechodzenia do strony, na której się znajdują. Co zrobić, aby znaleźć się w featured snippets? Przeczytaj o tym w artykule Pawła Białasa dla SeoStation. Naprawdę warto!

Link do artykułu

Strava - jak zbudować społeczność marki w niestandardowym kanale?

sprawny.marketing

Prowadząc działania brand buildingowe warto przyjrzeć się aplikacji Strava. To znacznie więcej niż tylko apka do rejestrowania aktywności. Można także budować w niej swoją społeczność. Paulina Rapacz w artykule na łamach bloga sprawny.marketing przedstawia jak to zrobić. Zachęcamy do sprawdzenia!

Link do artykułu

Błąd 403. Co oznacza i jak go naprawić

SmartBees

Czy na Twojej stronie występują błędy 403? Na czym dokładnie polegają i jakie są jego przyczyny? Razem z Aleksandrą Stalą sprawdź, co może je powodować i jak ich unikać. Tego wszystkiego dowiesz się z artykułu Oli opublikowanego na blogu SmartBees. Gorąco zachęcamy!

Link do artykułu

Jak stworzyć wizytówkę Google Moja Firma?

SemaHead

Bez wątpienia nie raz korzystałeś z wizytówki Google Moja Firma do znalezienia choćby restauracji. Dzięki niej mogłeś dowiedzieć się o godzinach otwarcia lokalu, jak i sprawdzić opinie o nim. Prowadzisz biznes i nie masz jeszcze wizytówki Google Moja Firma? Kamil Tekiela z SemaHead przygotował artykuł, dzięki któremu dowiesz się, w jaki sposób przygotować własną wizytówkę. Zajrzyj!

Link do artykułu

3 ważne pytania o remarketing na Facebooku

Konkretnie o marketingu

Bez wątpienia wiesz, czym jest remarketing i zdajesz sobie sprawę z tego, jak wykorzystać go do głębszego poznania swoich odwiedzających. Czy wiesz jednak jak działa remarketing na Facebooku? Artur Jabłoński w odcinku swojego podcastu Konkretnie o marketingu odpowiada na 3 kluczowe pytania, które pozwolą Ci wygenerować większą sprzedaż, dzięki kampaniom remarketingowym. Sprawdź!

Link do podcastu

Marcin Banaszkiewicz - Co słychać na LinkedIn?

Agencja Marketingowa

LinkedIn – narzędzie, bez którego nie można wyobrazić sobie kontaktu i komunikacji z osobami z branży, świetnie sprawdza się także do promocji firmy. Tylko dlaczego reklamy na LinkedIn są takie drogie? Jak prowadzić swój profil, aby przynosił efekty? Podcast Agencja Marketingowa do najnowszego odcinka zaprosił Marcina Banaszkiewicza, z którym wspólnie rozpracowują LinkedIn. Nie możesz tego przegapić!

Link do podcastu

Reklama w Google ADS krok po kroku

Podcast Internetowych Sprzedawców

Google Ads to narzędzie, które mimo tak dużej rozpoznawalności w Polsce jest stosunkowo rzadko wybierane. Większość lokalnych firm decyduje się na reklamę na Facebooku, który wydaje się łatwiejszy w obsłudze. Jednak, czy jest się czego bać stawiając na Google Ads? Oczywiście, że nie! Podcast Internetowych Sprzedawców w swoim odcinku szczegółowo przedstawia Google Ads i mówi z czym to się je. Polecamy!

Link do podcastu

Online marketing w ujęciu prawnym - konferencja Marketing tu i teraz: Sprzedaż

Podcast Prawo dla Biznesu

Online marketing w ujęciu prawnym to niezwykle ważny temat. Posłuchaj najnowszego odcinka podcastu Prawo dla Biznesu prowadzonego przez Piotra Kantorowskiego i poznaj aspekty prawne online marketingu. Dzięki niemu dowiesz się nie tylko jak legalnie działać w Internecie, ale także jak wybrać nazwę swojej firmy, aby móc się nią posługiwać. Musisz to wiedzieć!

Link do podcastu

Być technologicznym geekiem, żeby Klient nie musiał - Przemek Ladra wiceprezes w x-kom

Merytorycznie o eCommerce

Na koniec naszego podsumowania podcastów polecamy rozmowę Marcina Rudzika (Merytorycznie o eCommerce) z Przemkiem Ladrą – wiceprezesem x-kom. Dzięki niej poznacie kulisy rozwoju tej firmy, a także jej plany na przyszłość. Kto wie, może skorzystasz z podobnych rozwiązań w swojej firmie? Przekonaj się, że warto uczyć się od doświadczonych przedsiębiorców.

Link do podcastu

Informacje o autorze