Najlepsi specjaliści od prowadzenia biznesu w internecie pokazują, w jaki sposób osiągnąć sukces w przestrzeni cyfrowej – Biblia e-biznesu 3.0 to jedyna w swoim rodzaju okazja, by poznać ich tajemnice i odmienić losy swojej firmy w internecie.
Dwie poprzednie wersje „Biblii e-biznesu” stały się bestsellerami, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca działający dziś w internecie. W najnowszej edycji książki pod redakcją Macieja Dutki poznasz jeszcze więcej obecnych trendów w tym biznesie. Ponad 80 wybitnych specjalistów w różnych dziedzinach opisuje swoją drogę do sukcesu i udziela bezcennych wskazówek wszystkim, którzy chcą podążyć ich drogą.
Na 850 stronach tej niezwykłej książki poznasz dobre i złe praktyki e-biznesu, by lepiej zrozumieć, jak dotrzeć do każdego klienta. Dowiesz się więcej o internetowym marketingu, zarządzaniu kryzysowymi sytuacjami w relacjach z klientami, budowaniu strategii i poszukiwaniu branży właściwej do prowadzenia swojej działalności. Przekonasz się, jak najlepiej wykorzystać w e-biznesowych działaniach potęgę mediów społecznościowych oraz analizę big data.
Maciej Dutko (ur. 1979 r.) jest przedsiębiorcą, inwestorem, pisarzem, socjologiem i filozofem zajmującym się problematyką internetu. Jest koordynatorem, redaktorem oraz autorem książek z cyklu „Biblia e-biznesu”, w ramach którego ukazały się już trzy publikacje pod tym tytułem. Jest uważany za jedną z najbardziej wpływowych postaci polskiego biznesu w internecie.
Czy masz dość prób bezskutecznego sprzedawania swoich produktów? Czujesz, że wiedza o copywritingu i umiejętność pisania skutecznych treści reklamowych to klucz do Twojego sukcesu? Poznaj Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce, by wreszcie odkryć sekret pisania treści skutecznie zachęcających do zakupu. Ta książka jest przewodnikiem po świecie schematów używanych w skutecznym copywritingu. Zawiera ona m.in. informację na temat języka korzyści, budowania zaufania oraz technik perswazji. Dzięki niej poznasz prostą drogę prowadzącą do lepszych wyników sprzedażowych.
Publikacja RODO w e-commerce to niezastąpiony poradnik dla wszystkich podmiotów z branży elektronicznego handlu. Oparte na 25 maja 2018r. Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) umożliwi Ci stałe dostosowanie się do przepisów prawa. Autorzy udzielili szczegółowych wskazówek, co powinien wiedzieć i czym się kierować administrator danych w Internecie. Dowiesz się m.in., na czym polegają Twoje względem danych:
Książka oferuje również wskazówki dotyczące podejścia opartego na ryzyku przy tworzeniu obowiązków administratorów, dokumentacji, jakie mają tworzyć, czy też aspektów związanych z transgranicznym przetwarzaniem danych. Po przeczytaniu publikacji będziesz wiedział, jak chronić Twoich klientów przed naruszeniem ich prywatności oraz jak uniknąć kar pieniężnych i sankcji administracyjnych nałożonych przez organy nadzoru.
Paweł Głąb i Piotr Kantorowski przygotowali wszystko co potrzebne, by Twoje przedsiębiorstwo prowadzone było legalnie. Prawo dla Biznesu. E-commerce to kompleksowy zbiór paragrafów, zakazów, nakazów i zaleceń dotyczących firm zajmujących się sprzedażą produktów i usług w sieci. Kolejne precedensy tworzą coraz dłuższą listę pytań i wątpliwości wśród e-przedsiębiorców.
Książka Prawo dla Biznesu. E-commerce prosto skonstruowana, z czytelnym spisem treści, ułatwi Ci natychmiastowe dotarcie do tych zagadnień, które są najważniejsze dla Twojej firmy, by działała ona legalnie i bezpiecznie. Publikacja zawiera również mnóstwo użytecznych wskazówek oraz wzorów dokumentów do wykorzystania w Twoim biznesie online.
Autorami książki są specjaliści od prawa handlu elektronicznego, ochrony danych osobowych oraz prawa własności intelektualnej. Piotr Kantorowski to przedsiębiorca, prawnik, podcaster, ultramaratończyk. Od pięciu lat wspiera przedsiębiorców w ich codziennych wyzwaniach, a Paweł Głąb to radca prawny. Jest on autorem licznych artykułów w prasie branżowej sektora e-commerce.
Książka „Patent na e-commerce. O Polakach, którzy wyznaczają trendy” to pozycja wydawnicza, która stanowi zapis dziewięciu rozmów autora Krzysztofa Domaradzkiego z przedsiębiorcami działającymi w branży handlu elektronicznego. Autor wypytuje właścicieli sklepów internetowych o ich receptę na sukces w świecie wirtualnym, a także zapoznaje czytelnika ze specyfiką branży e-commerce. Fragmenty rozmów dotyczą m.in. tego, co skłoniło jego rozmówców do zainwestowania w e-sklep, jak przebiegał proces tworzenia biznesu, na jakie trudności napotykali przedsiębiorcy i czy inwestycja spełniła ich oczekiwania.
Początkujący gracz na rynku e-sprzedaży staje przed następującym dylematem – co się bardziej opłaca: założyć własny sklep czy ułatwić sobie życie i zacząć od uruchomienia sprzedażowego konta na jednej z platform ofertowych? A może działać równolegle? Tylko na współpracę z którym z potentatów rynku e-commerce warto się zdecydować? By podjąć najlepszą dla siebie decyzję, trzeba poświęcić sporo czasu – uważnie prześledzić sposoby działania największych: Allegro, eBaya oraz Amazona, przestudiować ich regulaminy, poznać klientów, udogodnienia, jakie dana platforma oferuje wystawcom, a także pułapki, które na nich zastawia. Tak, pułapki – bo i na te niestety może się natknąć ktoś, kto dopiero rozpoczyna swoją aktywność w największych portalach ofertowych świata.
Autorzy tej książki wykonali dla Ciebie mnóstwo pracy. Dokładnie przyjrzeli się trzem potentatom rynku e-handlu i opracowali przewodnik, który ułatwi Ci uruchomienie na jednej z tych platform własnego kanału sprzedaży. A może zdecydujesz się działać równocześnie na Allegro, eBayu i Amazonie? Jakąkolwiek podejmiesz decyzję, najpierw przeczytaj, jak przygotować sprzedaż na Allegro i jak prowadzić marketing w ramach tego serwisu. Wybierz dla siebie strategię obecności w tym portalu i opanuj narzędzia, które ułatwiają sprzedaż. Poznaj metody handlowania na polskiej i zagranicznych wersjach eBaya i przekonaj się, na jakie wsparcie ze strony administratora serwisu możesz liczyć. Upewnij się, czy warto rozpoczynać handlowanie na Amazonie, a jeśli podejmiesz decyzję na TAK, dobrze się do tego przygotuj. Dowiedz się, na czym polega growth hacking, czyli jak skutecznie ściągnąć użytkowników platform ofertowych bezpośrednio do swojego e-sklepu.
Książka, „Digital Business i E-Commerce Management – Dave Chaffey” to światowy bestseller zawierający najaktualniejsze i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Autor, Dave Chaffey, przedstawia w niej podstawy akademickie połączone z praktyką zawodową, aby ułatwić czytelnikowi zrozumienie digital business i jego tajników. Książka dostarczy czytelnikowi informacji na temat strategii, marketingu cyfrowego, zarządzania i e-commerce oraz opisy różnych strategii, które mogą być realizowane w organizacji każdego typu.
Publikacja zawiera opis strategii i wdrożenia nowoczesnych zasad e-biznesu, a także informacje na temat najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym: SEO, content marketing czy promocja w social media. Dodatkowo książka porusza temat tworzenia nowych treści na różnego rodzaju urządzenia mobilne i stacjonarne, a także będzie posiłkować czytelnika w rozwijaniu E-business i utrzymywaniu go na wysokim poziomie. Na stronach publikacji znajdują się także case studies i wywiady, które wyjaśniają, jak dzięki odpowiedniej strategii firmy uzyskały sukces.
Książka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy interesują się lub zajmują się biznesem cyfrowym – od studentów po menedżerów. „Digital Business i E-Commerce Management – Dave Chaffey” to idealna publikacja dla każdego, kto chce dowiedzieć się więcej o wpływie digital business i e-commerce na podejmowanie decyzji w firmie.
E-handel to obecnie jedna z najważniejszych, a jednocześnie najbardziej złożonych dziedzin życia gospodarczego. E-commerce oferuje wiele korzyści i potencjału przyszłościowego, ale aby móc skutecznie konkurować, potrzebna jest solidna wiedza. Książka „E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse” okaże się nieocenioną pomocą zarówno dla osób, które planują wystartować z nowym interenetowym biznesem, jak i tych, którzy chcą poprawić wyniki sprzedażowe swojego sklepu online. Autorka publikacji, Justyna Skorupska, to specjalistka z wieloletnim doświadczeniem w sektorze e-commerce, B2B e-commerce oraz marketingu internetowego. Dzięki jej kompleksowej wiedzy teoretycznej i profesjonalnym doświadczeniom stworzyła pierwsze wprowadzenie na polskim rynku do tematyki marketingu online. Książka „E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse” szczegółowo opisuje podstawy sprzedaży online. Dowiesz się m.in. czym jest pozycjonowanie i jak ma na to wpływ optymalizacja Twojej witryny. Autorka wprowadza w nowe trendy w marketingu online, omawiając content marketing czy social media. Ponadto w publikacji znajdziesz też uwzględnienie specyfiki branży e-commerce w Polsce. Jeśli zamierzasz zacząć działalność w Internecie lub chcesz poprawić wyniki sprzedażowe swojego sklepu online – „E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse” to książka dla Ciebie!