biuro@kuzniaebiznesu.pl

Książki o e-commerce

Biblia e-biznesu 3.0

Autor: , W kategoriach: Książki biznesowe, Książki o e-commerce,
Najlepsi specjaliści od prowadzenia biznesu w internecie pokazują, w jaki sposób osiągnąć sukces w przestrzeni cyfrowej – Biblia e-biznesu 3.0 to jedyna w swoim rodzaju okazja, by poznać ich tajemnice i odmienić losy swojej firmy w internecie. Informacje ogólne Dwie poprzednie wersje „Biblii e-biznesu” stały się bestsellerami, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca działający dziś […]

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce

Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz, W kategoriach: Książki o copywritingu, Książki o e-commerce,
Czy masz dość prób bezskutecznego sprzedawania swoich produktów? Czujesz, że wiedza o copywritingu i umiejętność pisania skutecznych treści reklamowych to klucz do Twojego sukcesu? Poznaj Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce, by wreszcie odkryć sekret pisania treści skutecznie zachęcających do zakupu. Ta książka jest przewodnikiem po świecie schematów używanych w skutecznym copywritingu. Zawiera ona m.in. informację […]

RODO w e-commerce

Autor: , W kategoriach: Książki o e-commerce,
Publikacja RODO w e-commerce to niezastąpiony poradnik dla wszystkich podmiotów z branży elektronicznego handlu. Oparte na 25 maja 2018r. Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) umożliwi Ci stałe dostosowanie się do przepisów prawa. Autorzy udzielili szczegółowych wskazówek, co powinien wiedzieć i czym się kierować administrator danych w Internecie. Dowiesz się m.in., na czym polegają Twoje względem danych: […]

Prawo dla biznesu. E-commerce

Autor: Paweł Głąb, Piotr Kantorowski, W kategoriach: Książki o e-commerce,
Paweł Głąb i Piotr Kantorowski przygotowali wszystko co potrzebne, by Twoje przedsiębiorstwo prowadzone było legalnie. Prawo dla Biznesu. E-commerce to kompleksowy zbiór paragrafów, zakazów, nakazów i zaleceń dotyczących firm zajmujących się sprzedażą produktów i usług w sieci. Kolejne precedensy tworzą coraz dłuższą listę pytań i wątpliwości wśród e-przedsiębiorców. Książka Prawo dla Biznesu. E-commerce prosto skonstruowana, z czytelnym spisem treści, ułatwi Ci natychmiastowe […]

Patent na e-commerce. O Polakach, którzy wyznaczają trendy

Autor: Krzysztof Domaradzki, W kategoriach: Książki o e-commerce,
Książka „Patent na e-commerce. O Polakach, którzy wyznaczają trendy” to pozycja wydawnicza, która stanowi zapis dziewięciu rozmów autora Krzysztofa Domaradzkiego z przedsiębiorcami działającymi w branży handlu elektronicznego. Autor wypytuje właścicieli sklepów internetowych o ich receptę na sukces w świecie wirtualnym, a także zapoznaje czytelnika ze specyfiką branży e-commerce. Fragmenty rozmów dotyczą m.in. tego, co skłoniło jego rozmówców […]

E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon

Autor: Mateusz Bienias, W kategoriach: Książki o e-commerce,
Początkujący gracz na rynku e-sprzedaży staje przed następującym dylematem – co się bardziej opłaca: założyć własny sklep czy ułatwić sobie życie i zacząć od uruchomienia sprzedażowego konta na jednej z platform ofertowych? A może działać równolegle? Tylko na współpracę z którym z potentatów rynku e-commerce warto się zdecydować? By podjąć najlepszą dla siebie decyzję, trzeba […]

Digital Business i E-Commerce Management

Autor: Dave Chaffey, W kategoriach: Książki o e-commerce,
Książka, „Digital Business i E-Commerce Management – Dave Chaffey” to światowy bestseller zawierający najaktualniejsze i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Autor, Dave Chaffey, przedstawia w niej podstawy akademickie połączone z praktyką zawodową, aby ułatwić czytelnikowi zrozumienie digital business i jego tajników. Książka dostarczy czytelnikowi informacji na temat strategii, marketingu cyfrowego, zarządzania i e-commerce […]

E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse

Autor: Justyna Skorupska, W kategoriach: Książki o e-commerce,
E-handel to obecnie jedna z najważniejszych, a jednocześnie najbardziej złożonych dziedzin życia gospodarczego. E-commerce oferuje wiele korzyści i potencjału przyszłościowego, ale aby móc skutecznie konkurować, potrzebna jest solidna wiedza. Książka „E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse” okaże się nieocenioną pomocą zarówno dla osób, które planują wystartować z nowym interenetowym biznesem, jak i tych, którzy chcą poprawić wyniki sprzedażowe swojego […]