Spis treści
Najpopularniejszy system do tworzenia stron internetowych to…. jasne, że WordPress. Nie za trudny w obsłudze, wszechstronny, o ile zadbasz o SEO strona na WordPressie pozycjonuje się, aż miło. Optymalizacja treści pod SEO w WordPress – jak o nią zadbać aby cieszyć się jak najlepszymi efektami? SEO copywriting i spółka są jak najbardziej do ogarnięcia jeżeli chodzi o WordPress – dasz radę.
Jeżeli jeszcze nie słyszałeś, że content is king to bądź gotowy – z pewnością usłyszysz. Wartościowa treść, odpowiednio „obrobiona” ma olbrzymie znaczenie gdy mowa o skutecznym SEO.
Bez wątpienia Yoast to najpopularniejsza wtyczka która wspiera prawidłową optymalizację treści zawartych na stronie. Jest to wtyczka darmowa oraz skuteczna. Światełkami wskazuje które elementy są ok, a które nie grają i należy je poprawić. Mówiąc w skrócie musisz dążyć aby było zielone, ale warto wziąć pod uwagę, że Yoast nie do końca ogarnia język polski. O co chodzi wtyczce Yoast SEO już pisaliśmy, sprawdź 🙂
Jeżeli jesteś na początku swojej walki o świetne SEO i jeszcze nie słyszałeś o możliwościach Google Search Console, to czas najwyższy zapoznać się z tym narzędziem ,a nawet z nim zaprzyjaźnić i połączyć z nim swoją stronę. Przytda się aby śledzic dane z wyników wyszukiwania Google – zobaczysz czy wzrasta ruch na stronie, na jakie frazy wyświetla się Twoja strona itd. Frazę która ściąga ruch warto potraktować priorytetowo i budować kolejne artykuły jej dotyczące.
Sama ściana tekstu byłaby nieznośna dla oka, szczególnie teraz kiedy jesteśmy zasypywani lawinami informacji z każdej strony. Multimedia przyciągają uwagę, wzbogacają treść i zachęcają aby się w nią zagłębić. Również one przysłużą się SEO jeżeli zajmiesz się nimi odpowiednio.
Jeszcze jedno- nie śpiesz się. Biorąc pod opiekę strony klientów często zauważamy, że problemy były spowodowane tym, że ktoś nie miał czasu albo nie chciało mu się – zadbać o kluczowe elementy witryny które sprawiają, że strony się pozycjonują(meta, description, dobre opisy kategorii czy podstron i linkowanie). Budowanie pozycji Twojej strony to proces, a nie zajęcie z doskoku.