Podsumowanie blogów i podcastów #9

Spis treści

Era post (3rd party) cookies. Co zmiany oznaczają dla e-commerce?

Czy Ty marketerze jesteś przygotowany na zmiany, jakie Google zapowiedziało w sprawie plików cookie pochodzących od firm trzecich? Co one oznaczają dla e-commerce? Sprawdź artykuł Zbigniewa Nowickiego – współzałożyciela Bluerank, który przygotował niezwykle wartościowe kompendium wiedzy dla każdego marketera. Dodatkowo cały raport możesz pobrać za darmo. Nie możesz tego przegapić!

Link do artykułu

Mapa interesariuszy - czym jest i jak ją stworzyć?

Mapa interesariuszy (stakeholders map) – zastanawiałeś się czym w ogóle jest i jak może pomóc Twojej firmie? Jakie są korzyści analizy interesariuszy? Jak stworzyć mapę interesariuszy? Na te pytania, jak i wiele innych odpowiada Martyna Żądło na blogu Socjomania. Naprawdę warto!

Link do artykułu

Produkty cyfrowe – jak je sprzedawać i na nich zarabiać?

E-booki, kursy i szkolenia online, oprogramowania – to produkty, których nie możesz dotknąć, ale możesz sprzedać w Internecie. I to z dużym zyskiem. Dlaczego warto tworzyć i sprzedawać produkty cyfrowe? Komu i gdzie najlepiej je ofertować? Na wszystkie te pytania na blogu Cyrek Digital odpowiada Julia Pucek. Polecamy!

Link do artykułu

GTM w pakiecie standardowym. Przykłady podstawowych tagów

Słyszałeś o narzędziu, jakim jest Google Tag Manager i jego korzyściach? Wykorzystaj je na swojej stronie www! Jeśli tylko korzystasz z tag Google Analytics to dzięki GTM możesz wejść na wyższy level. Nie wiesz jak się za to zabrać? Spokojnie! Krzysztof Dudzik na blogu DevaGroup krok po kroku wyjaśnia, co powinieneś zrobić. Zajrzyj!

Link do artykułu

Pixel Facebooka: dlaczego warto go implementować?

Jak z pewnością wiesz Pixel Facebooka pozwala mierzyć skuteczność Twoich reklam. Dzięki niemu możesz je wyświetlić grupom niestandardowych odbiorców, a co za tym idzie zwiększyć swoją szansę na sprzedaż. W jaki sposób zbierać i analizować dane z Pixela? O tym dowiesz się od Mariusza Świątkowskiego w jego artykule na More Bananas. Sprawdź!

Link do artykułu

„Bez dotykania nie kupuję”, czyli jak prezentować ofertę w sklepie internetowym

Zastanawiałeś się kiedyś, czym różni się handel stacjonarny od e-commerce? Oczywiście – ten pierwszy oferuje namacalne produkty na wyciągnięcie ręki. Dlatego w sprzedaży online liczy się ciekawy opis i przyciągające zdjęcie. Chcesz dowiedzieć się, jak tworzyć chwytliwe opisy i skąd wziąć dobrej jakości grafiki? Posłuchaj podcastu e-fektywna FIRMA prowadzonego przez CS Group. Na pewno Ci się przyda!

Link do podcastu

Trzy błędy pogrążające twój biznes w pandemii

Prowadzisz własną firmę i pragniesz wyjść z pandemii obronną ręką? Nie wiesz, jakich błędów uniknąć, aby nie zaszkodzić swojemu biznesowi? Nie czekaj – działaj już teraz! Najnowszy odcinek podcastu Mała Wielka Firma pomoże Ci poradzić sobie w tej trudnej sytuacji. Szykuj słuchawki i poświęć Markowi Jankowskiemu 20 minut.

Link do podcastu

Dlaczego doświadczony handlowiec, może się u ciebie nie sprawdzić? O modelach sprzedaży słów kilka

Kluczem do skutecznej sprzedaży jest oparcie jej na jednym z kilku modeli. Warto dokładnie zapoznać się z każdym z nich i wybrać ten, który najlepiej będzie odpowiadał Tobie i Twojej firmie. Nie wybieraj w ciemno, bo może się okazać, że doświadczony handlowiec nie jest tym, kogo szukasz. Zastanawiasz się: ale jak to? Aby poznać odpowiedź sprawdź najnowszy odcinek podcastu Patryka Jasińskiego – Sprzedaż i biznes. Zapraszamy do odsłuchu!

Link do podcastu

Jak zarządzać opiniami w Google My Business?

Wizytówka Google Moja Firma to usługa, z której korzysta niemal każda firma. To właśnie na niej Twoi klienci mogą zostawiać swoje opinie dla innych użytkowników. Czy warto prosić ich do napisania kilka miłych słów o firmie? Jak radzić sobie z negatywnymi opiniami? Odpowiedzi na te pytania poznasz z Kasią Baranowską i najnowszym odcinkiem podcastu Fox Strategy – Dziennik Budowy Firmy. Gwarantujemy, że warto wysłuchać!

Link do podcastu

Content marketing w e-Commerce

Długofalowe relacje z klientami warto zacząć od zaplanowania i sumiennego trzymania się skutecznej strategii content marketingowej. Dlaczego tak bardzo ważna jest treść wysokiej jakości? Na co zwrócić uwagę i jakich błędów się wystrzegać? Posłuchaj Marka Klicha i podcastu Sztuka E-Commerce. Z jego pomocą uzyskasz odpowiedzi na wszystkie te pytania. Nie trać ani chwili!

Link do podcastu

Informacje o autorze